北口韓國地道小食~尖沙咀

宜家假日都好少去尖沙咀搵食怕人多要等; 但上星期六放工後有野要去尖沙咀, 所以順理成章都係度搵食比較方便. 
友人建議食韓國野, 所以我地都好自然走去金巴利街睇下有咩岩心水餐廳. 無來一段時間, 有幾間新店, 到最後我見到間小店提供韓國小食樣樣小小份岩晒我D貪心想試多D野食人士. 估唔到未夠6點小店已經坐滿座, 唯有係門口等位啦...等左差不多20分鐘先有位. 

店舖真係超級細, 我地仲要一個人座係走廊位置,所以唔好太期望座位係舒服形, 形式同大排檔差不多.成間店大約6-7張2人枱, 所以如果2人以上必定分開坐.

 至於食物選擇都唔係好多, 不過有幾款小食, 飯, 麵類選擇. 價錢十分大眾化, 所以小小店舖可以未夠6點就滿座係有原因.. 份量唔多就算我地2個人都可以叫到3款小食加2款主菜一齊分享.
整晚我自己最喜歡就係炸紫菜粉絲卷配埋個甜甜地既醬汁, 外脆卜卜入面既粉絲又唔會糊口,重點一D都唔油膩, 值得推介.

 再來就係炸豬扒飯, 其實似日式豬扒飯咁無咩特別. 不過豬扒炸得非常脆而且夠厚身, 另外豬腩肉串燒來到個樣就麻麻而且又薄身, 估唔到味道美味半肥瘦岩岩好.


 再來就係炸醬麵好香麵豉香,
最後既魚串我就反而覺得最麻麻魚肉偏淋身唔夠彈幸好個湯底好鮮味.



整體上食物同價錢都吸引, 這餐飯2個人都係$150, 係同區邊度真係叫平到笑.

留言

熱門文章