甘露甜品@土瓜灣

睇飲食節目最易跟D節目介紹既食店去搵食, 見到節目介紹這間食店已經心癢癢要來試下..一早6點多係對面食完串燒作晚餐後再來這店叫多4串小食同各人點左碗糖水真係好飽下!!!

講番這裡店鋪非常非常之細, 只有放上4張圓枱講真乾淨度就麻麻架啦..如果唔係電視節目介紹, 平時經過我都未必會入來試.





節目中介紹這裡既東風螺, 牛什同魷魚加上店主既自家沙茶醬非常一流, 所以我地就叫左這3款再加一串牛柏葉;

另外佢地煮既糖水中以綠豆沙同紅豆沙都出名, 可以煲到出晒沙一D豆都無, 友人就點左碗紅豆沙; 而我就叫左芝麻糊

每串小食都係$6係今時今日真係少見, 而且無介紹錯這裡小食真係唔錯, 我自己最喜歡就係魷魚好爽口, 牛什亦少見有咁多牛膀真係我至愛, 可惜我地太飽啦唔係一定叫多幾串小食.

至於佢地既糖水亦做得出色, 我既芝麻糊夠滑甜度適中.

雖然這裡衛生度一般而且好迫, 但這裡既食物同老闆娘街坊式招呼真係令你覺得好warm好滿足.

地址: 土瓜灣美景街 50 號

留言

熱門文章