2016~大阪&和歌山之旅 (Day 2 大阪市-和歌山)

(2016年10月18日)
第2日行程都有大半天留係大阪, 我地亦鎖定目的中午要食蟹道樂. 一早我地執好行李check out後, 見有時間就去左百貨公司幫我家人買野啦..先諗住慢慢去蟹道樂食午餐. 估唔到去到都要取票等位,幸好都只不過等20分鐘.

印象中上次同友人食過十分喜歡. 所以今次我地又再來食午餐. 唔知係唔係第一次永遠係最好, 顯然今次既食物無上次咁精緻, 不過份量同樣十足.
我又為左"期間限定"4個字吸引; 叫左一份同埋再叫一份平套餐. 2個人午餐都只係6千多為到來港幣每人都係二百幾都算抵食. 重點係到最後我地真係有D唔想浪費勉強食.
 第一味送上就係蟹腳沾上佢地既蟹醋食中和蟹的咸真係唔錯.
 再來係我最喜歡的天婦羅蟹鉗估唔到連蟹殼一齊炸都炸得咁乾身好特別; 另外蟹燒賣都好好味.
 再來就係燒蟹腳勝在啖啖肉
 整個餐最唔想食就係這個非常飽滯的芝士焗蟹肉雲吞.
 這個蟹壽司出奇地鮮甜美味
 反而個湯就好咸.
 原本這個蟹飯充滿期望, 點知水太多個飯偏濕.
 最後就係這個濃郁綠茶加雲呢拿雪糕作結尾.

這餐午飯享受左2小時左右, 2條友帶住個大肚腩再去心齋橋閒遊等5點多D就提早到租車公司取車出發去和歌山.


我地6時出車大約7時多到達, 順路又去Family mart買關東煮同少少野食就回酒店開餐.
今晚住係Wakayama Marina City Hotel, 一晚9千幾yen真係非常抵. 最正係估唔到佢地送左2張免費去黑潮溫泉浸溫泉. 我地更係食完飯慢慢行去浸溫泉.
估唔到個入場卷仲包埋提供毛巾, 仲有露天溫泉真係舒服食.
除左額外有溫泉浸外, 估唔到日本人都咁熱愛Pokemon攪到我地浸前同後都要走去黑潮市場一齊捉下精靈.




這裡就係昨晚我地同好多人一齊捉精靈既地方, 仲要早上捉到比卡超!!.

留言

熱門文章