2016~大阪&和歌山之旅 (Day 3 和歌山黑潮- Adventure World - 白濱)

(2016年10月19日)
今日一早10時到黑潮市場想等11點睇鮪魚解體show, 所以我地這一個小時去附近水果市場同主題樂園Porto Europe(無料入場)hea遊下.

唔知係唔係時間早, 入到去果主題樂園都係幾個小朋友同父母係度睇D機動遊戲; 反而成人機動遊戲就唔見有人玩. 我地都係行下唔夠20分鐘就走.

 這個黑潮市場入面都唔係好大, 有幾店買魚生為主, 另一邊就有一大店買燒烤既食物同一店買炸物.
最尾就有一間好大的手信店.(價錢同ToreTore市場一樣啦)
 未夠11點已經有小人群企係度等啦...日本人準時開show
手起刀落十分利落唔夠10分鐘就已經做完這個show
當然即場有少少魚骨碎肉俾大家試食, 再即場開左吞拿魚部份俾大家買來食.




 最想買既拖羅部位又無放出來買真係奇怪. 不過我地都要買盒拖羅壽司食; 另外買左盒即場切吞拿魚來試下.
食飽都12點啦.我地都要起行去Adventure world.
下午1時半左右到達Adventure world停車費都幾貴(yen 1200); 另外成人入埸費就每人(yen 4100)
其實這裡我想來係見到介紹話有D動物可以俾遊客接觸到, 我地最想就係接觸企鵝啦..可惜我地已經錯過左. 最後俾我地見到野豬有出過來, 另外有D我都唔知咩來既動物周圍走. 大部份都可以摸到佢地架..非常可愛.


 這隻北極熊好慘架, 佢係不停向前向後走.我同友人都估佢係有少少神經錯亂啦..好可憐.





另外仲有一處係要坐車去睇D食肉動物架, 我地都係岩岩好趕到尾班車睇埋出來都已經差不多4時半.今次陪伴我地既車呀.
 今晚我又選左明天好近景點既酒店Yukai Resort Hotel Senjo. 這間酒店係我同友人都覺得這幾天中十二分抵住. (yen 16600)已係一泊二食仲要有溫泉浸.最重要有我喜歡訓的日式房間.

這間房都好大有個小陽台, 有廁所, 浴室.


其實這間酒店位置唔算方便(以無租車人士計), 但如果開車來都算易搵(超近千疊敷), 而且佢有成6個停車場保証有位泊車.
幸好行出去唔洗2分鐘都有間family mart.
這間酒店都幾好架, 提供好多活動設施俾住客. 好正既遊戲機呀...另外仲有夾公仔機啦, 仲有按摩椅, 同乒乓球玩. 當然有室內外的溫泉,不過2個溫泉係分開. 如果大家想浸室外就要去穿回晒所有衫再行一段路先到達.

 這裡晚餐分開3個時段, 我地想食飽行下先去浸溫泉, 所以我地選左最早一段6時就開始.
這裡餐廳好大食物選擇亦超多, 2條友飽到上心口.
下次再來我都會再住這個集團既酒店..真係超抵.




留言

熱門文章