信興酒樓@深水埗

同友人一直都話要來這間酒樓試下, 不過上次我試過中央酒樓之後講真對這些舊式酒樓真係有D怕怕.
難得假日又早起, 就決定來試下啦.
就算假日就算幾早, 這些舊式茶樓都係預左多人同搭枱. 我覺得都幾熱鬧幾有人情味. 見到一張大枱搭成幾個茶客, 大家一齊傾下計幾開心.

我地當日9點左右到, 見到一張中枱仲有2個位就攝入去好坐好. 跟住服務姐姐就會走來問你要咩茶同俾張點心紙你.



開好茶後,我就走出去點心車搵食啦. 因為今日大家胃口麻麻, 我地都係叫左2籠點心就算.
點左鳳爪同棉花雞. 這2籠分別係大點同頂點. 平時鳳爪最多咪中點, 係這裡就變大點啦. 不過2籠份量十足既.
至於味道又真係唔錯, 鳳爪好入味,至於棉花雞就雞球唔係平時一件件雞肉,而係免治雞肉, 咁樣就更入味同淋身.唯一係點心偏油食完2籠真係幾頂肚.

整體來講食物真係唔錯, 下次有機會再來都要試埋其實懷舊點心.

2個人叫左2籠點心加茶 $57

地址:深水埗桂林街95A號地下

留言

熱門文章