Flame at Towngas Avenue@尖沙咀

因為有多餐飲券係手, 所以先會去媒氣餐廳食早餐.

其實來之前已經睇左食評, 大多數都係同我一樣有餐飲券係手先來啦..至於食物就係話好一般, 應該係無券都不會再幫襯.


星期六早上專程來點食個早餐啦. 估唔到11點多來都已經不斷有人入座. 我地因為無訂位, 所以都只能有45分鐘左右用餐啦.

餐廳都幾大幾舒服, 不過我坐既位置好似有一陣怪味咁. 

我地點左2個早餐, 煙三文魚egg benedict, 另外點左個蘋果肉桂多士.

講個egg benedict賣相都知道幾唔吸引, 個荷蘭汁好稀又無味, 更好個水煮蛋都有蛋黃汁..味道真係只屬一般

再來既蘋果肉桂多士個樣就較吸引, 但味道都一樣唔出色. 無肉桂香蘋果亦好似無味咁, 多士偏硬身.

飲品我就無影不過都係麻麻, 友人點左泡沫咖啡; 我就點左齋咖啡, 但二杯都無咩咖啡香, 就似飲緊杯即溶咖啡.

同之前的食評一樣, 如果無餐飲券真係唔會來試. 




留言

熱門文章