Fauchon Paris Le Café@沙田

早前收到OR既優惠話這店主餐牌有7折, 所以就約埋友人一起入去沙田行下街順便食晚飯.
估唔到入到去平日主菜係買一送一, 優惠更吸引, 所以我地2個決定叫2個主菜再點個蛋糕作甜品.

我地點左牛面肉意大利飯同埋帶子海蝦伴薯仔. 這裡餐牌食物選擇唔多, (不過我都係為左食佢既蛋糕而來)
牛面肉煮得夠淋身入味配埋好creamy意大利飯好好味, 不過就有D漏.

另一個主菜既帶子同蝦都夠新鮮煮得剛好, 連平時唔太好薯仔既我都覺得底部薯仔炒得好香好好味. 整體上咸點食物都唔錯, 加上有買一送一優惠就更加吸引.

最後蛋糕更係無令我失望, 入面mousse好滑甜店適中

這裡服務都唔錯, 不時都有人為我地添水, 而且枱與枱距離唔算近, 大家傾計都唔會嘈到另一枱, 係一個幾岩傾計既好地方.






留言

熱門文章