泰海鮮@屯門

同友人慶生鎖定到三聖食海鮮, 估唔到星期六6點左右來到, 周圍人多車多. 第一站去左買海鮮, 但得2個人都唔係買得幾多款式.

選好海鮮我地就選食店, 之前2次我地都係去興記, 今次就搵另一間試下..

因為無訂位, 我地都係只可以坐露天帳篷的枱.

今晚食辣酒煮花螺; 西芹炒龍躉, 白灼赤米蝦同油鹽焗奄仔, 另外再點左個芝士蝦丸.

赤米蝦白灼都無難度只要新鮮就可以, 再來西芹炒龍躉這一碟真係令我地非常失望整碟都係得6片但已經有3片係唔熟, 真係浪費我地買既料.

幸好再來既其他菜式都算唔錯, 油鹽焗奄仔整得好好味, 帶少少微咸亦可食到蟹本身既鮮甜做得唔錯.

最後既辣酒煮花螺亦做得出色, 煮得剛好花螺吸晒辣汁好惹味, 只係略縑咸左少少..

另外再點店內既招牌芝士蝦丸反而令我覺得有D失望. 雖然炸得香口蝦膠亦彈牙, 但入面既芝士無咩味道, 一粒要成二十幾蚊真係貴又唔值得試.

整體上煮功都唔錯, 但可惜魚片切太厚整到唔熟反而浪費客人既料錢仲唔好, 這裡既服務都幾好幾令人舒服.

今晚料錢就四百幾, 煮功就二百多都算幾抵食.

地址:屯門三聖街6號三聖商場地下5-9及14-16舖







留言

熱門文章