2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 1 (HK - Melbourne )

08/04/2017


2年前去完悉尼,開恩茲後深深愛上澳洲, 覺得當地食物好正又好玩重點係唔洗坐太長時間飛機, 所以今年再去澳洲主打係塔斯曼尼亞(TAS), 差不多玩左大半個TAS. 花左6日時間行左1千幾百公里車程. 每次出門都好感恩好幸運, 原本打算4月去睇企鵝回巢都無咩可能, 點知俾我地係墨爾本有幸遇見, 仲要係見佢遊回來上岸真係珍貴.除左第1天到塔斯下天雨之外, 其後每日都好好天氣.

第一日我地早機係香港出發9小時後到達墨爾本機場已經係晚上10點左右, 基於我地第二日係早機7點幾去Tas,所以我地當晚都係住係機場附近既酒店. 這間酒店唯一好處就係由機場行去酒店都係唔洗10分鐘都好易搵到.


不過我地落機第一件事係買電話卡, 估唔到晚上10點幾OPTUS都未關, 都有幾個人排隊買卡同開卡. 不過今次我地去Tas見到好多網友話收得好只有TESLA, 但機場無專門店幸好見到有部vending machine可以自肋購買, 當然唯一選擇只有這套Aud 30 prepaid kit

番到酒店即刻攪定將卡先, 好快就可以用來打電話啦..至於上網...佢標明4小時-24小時就開通...當然真係要24小時先開到俾我地用. 
只係訓幾個鐘就要出發去Tas!!


住宿: Holiday Inn Airport Melbourne Hotel

留言

熱門文章