2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 5 (Cradle Mountain~Westerway~Mount Field National Park)

12/04/2017



今日都係一早起身食埋早餐準備午餐就交房出發去今日另一個國家公園行下山, 今日車程大約4小時左右.我地第一站係去回壁畫鎮作補給站, 入好油買好晒食物就真正出發去今晚住宿處Westerway小鎮先. 今晚我地住農莊主人既小木屋, 真係好期待.
到達住宿處check in 已經見到農場主人岩岩係度, 佢好好人同我地介紹左一陣就話要出去啦..
原來今晚得我地住...這間小屋好正好舒服...






放低行李食埋個午餐, 我地就再出發去Mt.Field National Park行山, 我地都無咩點理只係泊左部車係visitor center就開始去行山啦....這裡同之前2個國家公園都唔同, 入面好多榭都好大好高無咩太陽, 所以簡唔中都見到好多唔同既菌類.


這裡我地都係預左小行下...主要都係來睇下個water falls.





今日行了兩條登山徑,分別是Russell Falls,由於時間依然尚早,順路落Tall Trees Walks,至此還有一個選擇是Lady Barron Falls。全條路的森林美觀極舒適,呢到以樹木為主,小動物並唔多,但喜歡菇的話,絕對是一條有趣味的路。
從Lady Barron Falls回Mt.Field Park Visitor Center時,雖不是推薦路,行了很久也沒遇上其他人,途中突然有一個型仔出現,佢快速咁介紹左自己,並同時不讓我們前行,正當我們懷疑前路可能維修時,他的對講機發聲,然後他又帶我們過路,原來我們遇到拍攝隊,還遇上兩匹馬和彷當地土著。當然我地一個演員都唔識!!!





我地hea行完山又開車回住宿處休息下..慢慢整下野等入夜又係見到天空好多星真係好開心.




住宿: Duffy's Country Accommodation

- 即日超巿攻略:Deloraine係途中經過的大巿鎮。
+感言:正式來講,今日有半日係「趕路」(4小時車程), Google Map會有兩條路選擇(分別行A5和A10),兩邊大概差半小時,但考慮到當日天氣好,加上A5近路有較多巿鎮,所以擇短車程的路。係快接近Mt.Field Park沿住Great Lake的一段路,雖然是A級公路,但絕對唔係路,唔係石屎路,屬於沙石路,所以都有少少驚險。A5沿路風景不錯,有時間不妨在湖邊停停看看。
然後先到Duffy's Country Accommodation Check In,此民宿係入住裡面設施和環境最佳。獨立的農場,很多位置設計十分細緻設計和打理,絕對是拍照好地方。住宿環繞附近均大部份是農場,若果季節適合有機會買農作物食。

留言

熱門文章