2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 6 (Richmond ~ Mt. Wellington ~ Barilla Bay Oyster Farm ~ Hobart)

14/04/2017

最後一日係塔斯今日景點都唔多, 離開住宿時見到主人傾左2句,佢好心提一提我地今日係Good Friday好多地方都無開同多人, 令到我地先醒起唔怪之得琴日去超市會勁多人買野...所以今日我地無得再去間好大既超市再行啦!!


一早睇左D旅遊書介紹話Richmond Bakery同樣出名,咁近我地更係要去試下有幾好味.
這間店相比Ross Bakery更加大, 但味道真係差好遠. 最簡單一杯咖啡都無Ross整得咁好飲, 出名既Pie我都覺得一般,好失望!





Richmond大概可以遊半日左右,視乎休閒度。天氣好古僑影相超靚,仲可以沿河行一小段公園,另外公園內有郊野烤爐,行完古橋可前往附近教堂。




原本見到附近有個果園見到時間尚早就想去睇下有無開, 點知都係咩都無開...唯有直接去Mt. Wellington出發..

其實行過三個郊野公園,對呢個山係無期望無計劃就咁上去,點知原來都好玩!一方面係呢個山最尾段山路抯車本身都幾刺激,路偏窄兼灣多(似香港石澳),雖然未至於係一線雙行,但始終路段部份身處涯邊,都有幾分刺激。其二係上到山非常大風(小心帶夠衫上去),而當中有幾條Track可以行。可惜係之前無做功課,我們只係行左半小時的Zig Zag Track(感覺都落左200至300米左右),若果有做功課,就可以沿Zig Zag Track落,Organ Pipes Track上,應該都幾好玩。上落一段小山後,就係上面環視Hobart,都真係好肯定呢到夜景一流,唔會比香港弱,但駕車上山就要預時間和落車要小心。
不過講真這個景點真係好值得一來, 原來這裡都有行山路段. 不過我地咩都無準備, 所以只係小行一段過下癮就算.






落山後時間可以Check in,但我地一心預時間再行超巿,去到Sorell基本上就係乜都無開,包括油站,真係似過年。
順路去埋Barilla Bay Oyster Farm買生蠔作為我地既午餐,蠔係平,喜歡應該會好正。
然後我地就返Discovery Parks - Hobart check in.



其實回到住宿處都係放底D野, 唔停得既我又建議去Hobart海港行下,順便買份Fish & Chips 作茶點啦...這裡仲有幾首船咁停係旁邊, 有D就係買魚, 海鮮, 有D船就係買熟食炸魚薯條..我地去左間比較多人排隊去買...味道都係一般啦..
不過一提這裡停車場係要收費, 自行到旁邊的入錢取回票後放係車上就可以.






4時多我地就真係回住宿處休息執下行李同準備晚餐.
因為時間實在太早,無聊到行晒成個住的地方,竟然有一個小小果園,係好細細個隻,但最開心係有新鮮蔬果免費供應,我地食左新鮮採摘的瓜果,果然係特別甜美。簡單地用D新鮮瓜果整個沙律真係好鬼正.








不過,呢個站仲有件唔開心事,遇到兩個無品家庭,住係附近,嘈吵到近半夜!(有一個係香港家庭,救命!)其實大部分外國人,去到夜晚都會好靜,幾時大家先學會入鄉隨俗呢!
整體來講這間住宿提供房內設備都不足, 舒適度都一般, 唯一只是比較近機場.


-住宿Discovery Parks - Hobart



留言

熱門文章