2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 7 (Hobart ~ Melbourne)

15/04/17

今日坐早上7點機到墨爾本,幸好假日同住得好近基本上20分鐘左右就到達, 加上前一晚我地入左滿油, 基本上唔洗去油站就直入機場還車.
估唔到咁早Avis停車場已經有職員係度, 交回部車俾佢就攪點.

準時上機1小時之後已經到達,我地取完行李後就到出面排隊買機場接駁巴士, 估唔到一大早都有咁多人排隊. 如果大家想避免排隊之苦, 可以係網上買票.(而且上網買票會平D)巴士班次都非常密
https://www.skybus.com.au/fares




其實到達火車站之後, 只要等下都會有接駁巴士送大家到達住宿處.不過我怕等好耐加上時間多, 我同友人選擇拖行李行去住宿果度.

今次這間City Tempo Apartment我地非常滿意, 除左有個廚房之外, 地點都非常便利, 行去Queen Victoria Market唔洗10分鐘就到.
最岩我咁喜歡行街市既人士.
去到住處咁早更係無得取房先,我地放低行李, 唔洗諗更係去第一個景點Queen Victoria Market.
這裡有除左有食物之外, 都有好多買手信, 衣服鞋物等(有D似香港的女人街).


我咁為食第一站更係走去排隊買新鮮即製的Donut, 入面仲有D果醬微甜真係好鬼正.熱辣辣好鬆軟真係好回味.



跟住同友人走入街市睇下蔬菜. 原來好多菜舖都係中國人經營, 所以價錢都幾平下...我一次過買左2-3日既份量. 跟住就入去睇下熟食, 忍不住又買左2盒新鮮橄欖等食材.








另一邊就係買魚同肉類. 如果多人買一大盤牛扒有成6-8塊先係AUD 10真係抵到難..不過我地得2個人更係無我地份.
不經不覺係街市買下食材都已經中午1點多, 大家都好累,加上人又多...我地試下行番去住處睇下有無房俾我地先.
好彩準備好晒, 我地可以放低D食物同休息下.
有個小露台真係好正, 一次過買左2,3日晚餐已經俾我打爆個雪櫃.




之後我地都係係市內行下超市, 隨便走走就回來慢慢煮野食.
來到澳洲我真係覺得佢地D蔬菜好好味; 今次係Market買既牛扒比起係超市既更加重肉味..好味又豐富的晚餐.


住宿~ City Tempo Apartment

留言

熱門文章