2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 9 ( Melbourne 市內 - HK)

17/4/2017

話咁快又到旅程的最後一日. 琴日單單來回St. Kilda Beach 已經令到我地好累加上我地係夜機回港, 所以有成7-8小時要係市內游走, 我地都係攪到最後一分鐘先check out.

今日全日都係市內加上好多時間, 所以我地花好多時間係坐電車遊一圈.
跟住第一站我地係去搵食, 見到網站介紹話有一間飲湯既唔錯, 間湯店只係出售湯, 有十款左右的湯選擇, 我地選擇左網上介紹的肉丸湯. 味道有D似蕃茄肉丸意粉咁, 只係欠左意粉在內. 不過味道都唔錯..


食完之後行到街尾見到這間donut店, 之前已經見到有時都有條小人龍, 所以忍不住又就走去買過來食.價錢一D都唔平成AUD 6/個; 仲要每個都俾個紙盒過份包裝, 而且味道好一般, 我喜歡係Queen Victoria Market既車仔鋪donut多好多.


食完野都飽晒,我地又再坐電車去Harbour Town行下, 我地真係行下入面都衫褲都唔係好岩我地. 最後我地走左入Cosco參觀...HAHHA太無聊...
樣樣野都超巨型, 連日本綠茶都有得買.非常國際化啦...我地係Cosco玩左完出來都中午2點幾啦..係時候搵個地方坐低食個tea飲杯咖啡提提神.




離開Habour Town我地又坐回電車去市中心, 又開始亂搵間咖啡店, 原本見到話間門口好多好靚既蛋糕, 但見果條人龍相信都要等30分鐘以上, 所以我放棄隨便走左入橫街的咖啡店休息就算.








係度hea下差足電都已經3點幾, 好啦我地去埋果個唔知咩植物公園就要準備食埋晚餐再回住宿處等上車.






一早選擇晚餐食越南野, 晚上6點入面已經坐滿人啦...味道真係唔錯而且係澳洲食野來講真係叫好平好抵食.

食完我地慢慢行埋唐人街跟住散步回住宿處就上車去火車站再轉車去機場啦 . 9 日的旅程就開開心心咁結束!!

留言

熱門文章