宗像屋@深水步

每次經過這間食店都見到有條小人龍,  一直都叫話去食. 終於星期六就試左...為免要排隊我地6時15分鐘就到達, 點知都係剩番4個吧枱位真係厲害!!!

店舖真係好細, 大概20個座位啦...仲要齊人先可以入座....

餐牌亦簡單都不能..只有4款魚生飯選擇, 價錢都係由$108-$298;

第一款係9款魚生飯; $298就魚生多D旁邊再有魚子,蟹肉同海膽.

同友人叫左最平最貴各一款.

枱上有建議食飯, 先將芥末加醬油攪勻加入魚生飯內食; 跟住再用紫菜包飯當手卷食; 最後將飯及初時送上2片魚生及麻醬加入碗再叫店員加入熱湯以茶漬飯食.








真係估唔到一碗魚生飯都可以3款食法又幾特別. 至於佢地出售唯一食物魚生飯; 當然魚生更係新鮮美味; 以佢地既醬油一D都唔咸,加晒入魚生飯都係岩岩好...又唔會蓋過魚生既鮮味.

魚生份量多過飯咁, 不過提供既紫菜就有點失色唔知係唔係放得太耐, 我同友人既都係軟晒身既紫菜.

反而個茶漬飯既湯底就非常鮮味; 唔係太飽都想再飲多碗佢地既湯...

整體上食物都有水準份量十足, 服務亦好好.

地址:
深水埗青山道60號地下B舖

留言

熱門文章