Knockbox Coffee Company@旺角


原本打算去附近的餐廳食個輕量午餐, 點知要成1點先開門, 天氣又熱真係無咩力再行, 所以我地就亂入這間咖啡店到食個LUNCH SET(好似只係平日先有供應)

時間尚早基本上店內都無咩人. 一打開門已經聞到陣陣咖啡香, 見到有幾個人入來都係點杯咖啡來嘆, 真係唯獨我地2個人係點午餐...相信這裡的咖啡一定做得好出色. 可惜我今日唔想飲咖啡...

我點左個炸魚薯條+可樂; 友人點左個煙三文魚沙律+黑咖啡.

這裡就算係一杯簡單的黑咖啡都會問你要果酸味定堅果味..絕對認真對待每杯咖啡.




店鋪唔算大; 旁邊有4張2人枱, 講真座位唔算舒服, 但人唔多樣樣野都慢慢來時, 入到去整個環境就係令到你好relax又真係唔錯.

餐飲既咖啡, 友人話真係唔錯帶點果香少少苦係佢喜歡的味道.

再來既食物, 我自己覺得係叫OK.

個沙律份量都大; 可惜黑醋落得太重手啦..好酸..

至於個炸魚薯條; 我最欣賞係個薯條炸得好香脆; 炸魚都炸得唔油膩; 魚亦滑唔乾身, 不過外層既粉漿我就覺得好糊唔夠脆身. 整體上這一個比起個沙律就更出色既.


下次有機會再來都要試下佢地既特色咖啡.





地址:旺角黑布街21號地下

留言

熱門文章