韓國首爾之旅~ DAY 6 PART 2~仁川 & DAY 7 仁川機場

22/09/2017

離開南怡島都只係2點左右, 我地又係附近行下隨便係便利店買左枝雪條食下..這枝好味呀..士多啤梨加D白朱古力粒粒..樣野都好似係1000定2000 won非常抵食...原來附近仲有笨豬跳..不過我無擔玩..加上個景都唔係好吸引姐..點解會係度整呢??真係幾特別!!

食完租品捨得開車走啦...由南怡島開車到仁川需時大約3小時左右..不過這程高速費就貴...要12600won...幸好一切都好順利又無塞車之下到達今晚要住既酒店....這裡離機場都係15分鐘車程..明天唔洗趕車程輕鬆去交車就可以.


 

 
仁川都幾好行(起碼有間大大間既Lotte百貨), 這裡買既野相比係首爾平好多呀...攪到我最後又要入一堆貨俾家人...今次真係整滿個行李箱...跟住無咩目的入左間餐廳食晚飯...明明出面就有中文字..點知入到去亞姐唔識講中文..幸好有圖左指右指..就點左個韓國水冷麵同個牛肉鍋食...
最後晚上唔夠皮...2條友最後衝刺再落去食埋個韓冰做甜品先收口...休息..

第二日我地約左10點還車...都係預早比較好...9:30AM準時交車之後...就去等閘口開去check in一切都好順利...跟住就係機場行下食下野就回港啦, 而這次既旅程都完美咁結束!!

留言

熱門文章