忌廉南瓜湯(附食譜)

就來情人節, 係時間同大家分享下D超簡單情人節可以煮既菜式..

這些菜式就算放工先整都唔會太麻煩, 又易整..好多準備功夫都可以前一晚預備好晒..

到不如花一千幾百去食餐唔會太好多味情人節晚餐, 不如花左D錢自己買料實有找...

我準備左一個湯同一個主菜; 2人份都係花左唔洗$150, 仲可以留一份第2日食...基本上就係煮

左一個3-4人份既餐..咁剩左D錢去買多件靚衫過年咪仲happy!!

南瓜營養價值高又有利尿, 美顏作用...

今次係街市買左個栗子南瓜用來煮湯...講真又無咩栗子味..不過都係好香甜好好味.



材料:
南瓜 約500G
紫洋蔥 半個
西芹 半條
迷日迭 1條
雞湯+水 共 400G
忌廉 少許(可以不用)


1)將南瓜, 洋蔥, 西芹切粒.
 2)爆香洋蔥及西芹加入南瓜略炒至焦黃色, 加入雞湯及水及香草轉小火煮15-20分鐘
3)取出香草後, 用攪拌器攪勻, 如 喜歡湯滑身這時就加入忌廉即可.


留言

熱門文章