2018 - 克羅地亞之旅小小小分享

2018年第一個旅程終於開始。由上年11月左右開始籌備買機票,訂酒店,租車,計劃行程真係好開心。不過中間時段,自己身心發生警號,令我無法繼續再睇或者計劃行程。幸好友人幫忙百忙中計劃車程景點,令今次我地用最舒服最hea方式細味克羅地亞。
今次旅程令我身心都修復,好似重生一樣亦令我好感恩。
希望回港後,自己能調節一切工作生活步調令自己可以健康地生活。

原定13天的行程,但出發前一星期收到航空公司的來信說去程同杜拜去zegreb 要滯留杜拜機場足足24小時。同友人商量後決定一係提早一天走就影響行程最少,一係買另一間航空公司。
幸好打電話去航空公司查詢後可以為我地改早一天出發,咁樣上天賜給我地多一天的旅程。

機票方面

由香港去克羅地亞是冇直航,所以我係買機票時都考慮好多。由於我唔想回程由Dubrovnik 坐回港,咁樣要坐三程機再加到二個機場內呆等,所以我地當然決定先苦後甜由Dubrovnik 玩回到Zagreb 。不過我地行程改動左,多左一天又不想再花錢改內陸機票。最後我地多一天在Zagreb 遊覽。
如果買機票由HK to Dubrovnik/Zagreb to HK 咁樣同樣去程要轉二次,但機票價格相比自己買程Zagreb to Dubrovnik每人 貴差不多一千。如果大家不太嫌麻煩,自己買程內陸機票比較化算。(當然內陸機票係愈早買愈平啦,最平hrk 4xx已經包一個上機行李)


住宿

1. 容易跳電,唔駛驚訝;亦有試過係Apartments 。Amar(好似係靈修屋)有時間掣,好似十點會房間斷電。
2. 熱水爐,愈係家庭式,就有可能廚房共用爐,所以有人沖完涼唔好馬上再入人,去睇下爐頭燈或指示熄左未。
3. 暖氣,家庭式屋可能會得一部暖爐,夜晚要自己搬入睡房,或者確認下夠唔夠被,亦有試過臨訓跳電。
4. 香味,有間apartment用過多香薰,吹左一粒鐘都仲有味,但無咁濃烈可以休息。
5. 類似農莊無畫邊界,但會有大狗。
6. 通常每間都會問幾點check in。
7. 好守時國民,但排隊就要執生。
8. 廚具一般好充足,但調味料只有鹽。
9. 無咖啡茶包和沖涼用品,洗衣機、焗爐都唔常。
10.不過住得這些apartment 預左要搬行李行二,三層樓梯。又或者好似友人懶就用個袋裝定衫褲用品就唔洗好似日日搬行李。

1. 克羅地亞基本上係麵包民族,唔自煮要有心理準備⋯
2. 新鮮肉基本上都好有味道,海鮮就更出色,所以記得搵fish market。
3. 乾果好味。
4. 餐廳不多,咖啡廳就周圍都係。
5. 超巿好少大型,即係話預到新鮮肉櫃機會唔多,多數係pack好。

自駕

1. 左駕。
2. 高速公路一段50公里,50蚊到,但無燈路靚,慳時間感覺值得。
3. 物價和油價都比香港低少許,歐洲來講抵玩。
4. 路況和挪威有得比,偶有單絈雙程,駕車要小心。
5. 避免超速,會突然有警察出現。
6. Google maps比maps.me可靠。
7. A/E級公路一般自駕都好舒適,但若果剛好要行「近路」(行左條23),就要有一定技術和身心腦力反應!
8. 地圖上的圓環在高速公路上唔一定係香港常見的圓環,好多時係相差好近的出口,留意路面和出口路牌先會搵到正確路口。好似我地去pula方向,與porec出口就相差1km。

唱錢方面

我自認係一名精明怪,但由於一落機場係迫於無奈情況下,要係Zagreb 機場以7對換當地貨幣hrk.跟住等第二天星期一,我地就走訪下銀行同對滙店夾價。最終銀行個rate係比較好以7.39換。後來去到pula又入銀行以7.407再換。不過最後一天係Zagreb,我地又用剩幾百hrk,咁我又係要夾下價。原來當要對匯回euro,對𠥔店個rate一定比銀行好。

其他(電話卡)

1. 景點最多係古城古堡,完整度高,好多都幾百年,悠閒細玩真係好正。
2. 每個城巿景點都係2-4小時,春季行好正,但夏季行一定要有充足防曬準備。
3. 熱門景點已經好正,但有時間多都唔駛擔心,一般都可以行山/探洞/越野電單車。
4. 電話卡Tele2只要5X kuna,由第一日開通到十多日仍然以用,只係16湖收得比較差, 但友人用VIP 亦不見在16湖特別收到好, 唯一缺點係不能共用。VIPnet8x kuna,可分享但收訊號在作遠地區欠佳。
5. 留意假期和星期日, 好多地方食店超市未必有開。



機票   9,706.00
機票 HRK892.5 1,103.16
酒店 (J PAID)   983.10
酒店 (W PAID) EUR 104.45 1,032.08
酒店 EUR 383 3,787.00
租車 HRK2858.3 3775.5
活動 Dubrovnik card HRK342 451
入埸費, 食 及手信 HRK785 7630
其他(Insurance) 170X2 340
來回機場   500
Sub Total   29,307.84
     
總計    
    (每人約 $14654

留言

熱門文章