什錦雞煲(附食譜)

近期迷戀煲一套叫"一起食飯吧"的韓劇, 劇中介紹好多韓國食物令到我每晚睇完都覺得好肚餓就算我食得好飽, 個心都係想食野..真係攞晒命. 自己都覺得個肚好似有左3個月咁大...

所以近期無論出街同自己煮野食..都會想到食韓國野..

今次整左個安東雞煲來試下..不過我煮得唔夠正宗..所以我只能叫係什錦雞煲..配上大量蔬菜去煮真係好甜美..



材料就多煮法就唔難, 下次我會再減去煮既時間, 咁樣會令D雞肉會更加嫩滑..有待改進的雞煲.


材料:
蘑菇 1盒
紅蘿蔔 1條
翠肉瓜 半條
洋蔥 半個
薯仔 1個
雞 1隻
韓國粉絲 少許
薑 少許
蒜 2-3湯匙

生抽 4湯匙
蠔油 1湯匙
糖 1茶匙
水 4杯

1)先加1湯匙油再爆香2條辣椒乾, 煎雞3-5分鐘加入蒜及薑粒再加入調味
2)加入薯仔, 紅蘿蔔煮20分鐘
3)再加入洋蔥, 蘑菇及翠肉瓜煮3分鐘最後加入粉絲再煮3分鐘最後加入1湯匙麻油及黑椒粉少許及大量蔥絲即可.

留言

熱門文章