2019荷比之旅 - DAY 1

30.04.2019

由香港坐去以色列特拉維夫, 我同友人都經歷13小時痛苦機程, 大家各自各坐係D肥婆肥老又無問的西人中間, 真係一次就夠皮. 幸好第2程機2條友可以坐番埋一起, 不過我地接第2程時又要係個機場等成7小時, 不過當我之前無訓過, 所以由等機到坐第二程機, 友人形容我為暈左. 
HAHAH..係呀..我真係訓到腳麻都要繼續訓. 

過了24小時以上我地終於到達荷蘭阿姆斯特丹啦...果一刻真係好開心, 得來不易的旅程. 
一出去我就去機場的火車站換左交通卡, 跟住就拖行李坐巴士直接去我今次來的目的地 ~ Keukenhof .
幸好大家係機場同第2程都有補眠, 唔係都幾難有力氣行. 
由機場坐巴士去Keukenhof 大約30分鐘, 我地第一時間就拖行李去寄存. 放心果度成間房放行李唔會滿加上免費, 真係幾岩好似我地早機又唔想行回頭路的旅客. 

2019年入埸費每人EUR 18, 我地怕入面無野食, 都係第一時間係出面買杯熱野飲2個蛋糕三文治食就算...此終我地係小左一日係阿姆斯特丹. 網上好多人都話這裡就似香港的花展, 但我覺得這裡相比香港花展行得更加舒服. 此終這裡地方大, 除左多品種鬱金香外, 仲有好多不同的花. 如果好似我咁喜歡睇花, 應該值得一來. 此終佢一年都係得1, 2個月開放. 幸好我地當日來天氣都叫好. 
 

 

 

我地大約行左2小時左右就決定離開, 回程又係坐巴士再轉火車就到我地連續住2晚的酒店.
我地放低行李清洗下又繼續去行啦..原本計劃去咩Albert cuypmarket/Waterlooplein market( flea market)/北海小漁村全部都要取消, 咁我地都係得番半日就只好係市內亂行下就算.
HAHAH...我呢...就無咩景點要去..但就睇人介紹必試的薯條啦...所以一早俾左地址友人叫佢帶路..點左個細加花生醬...新鮮炸薯又點會難食...加左花生醬係特別..只係我覺得唔係我想像中必食之選.

 跟住我又要試下荷蘭好喜歡的自助購買小食...點左個好似炸薯餅既物體...味道..HAHHA..不過不失.








跟住我地又行下紅燈區, 不過太早無咩野好睇..跟住又亂行一通之後..我地都係決定係超市買少少沙律同野飲就回去早D休息. 為明天去OUTLET 作戰.

GOOD NIGHT!!


留言

熱門文章