2019荷比之旅 - DAY 2 Designer outlet carrousel Roermond

01.05.2019

我地一早就買左火車套票由阿姆斯特丹出發去 Roermond outlet, 每人EUR 19仲可以換10%優惠券, 都叫有化算. 幸好今次我地都叫有收獲, 都叫用到2張優惠券. 每張都有十幾蚊優惠.

我地坐左1小時左右的火車就到Roermond 火車站. 其實由火車站都有路牌指示大家去outlet, 不過基本上跟住D人行都可以順利去到又唔難揾. 大約行5-10分鐘就可以到達.

 
 




好想講這個OUTLET真係好大好多品牌, 當中都有好多國際品牌, 有D熱門還要排隊等入. 我仲以為只有香港先要排隊等入名店, 原來這裡都有這個情況出現.
當日真係勁多人, 每度地方都迫滿人潮.
其實我地有好幾年去日本D outlet都買唔到野, 原因係價錢一D都無平又唔吸引. 我地當初心態都係來行下無咩心理準備要買好多野, 最多都係買到一對波鞋或者D 行山用品...點知...今次大家都有買到心頭好, 真心覺得這裡的價錢平好多...唔怪之得咁多人會來購物.


其實我地晚上又預約左去一間餐廳食晚飯, 所以購物時間都唔係好充裕, 我地午餐就係outlet內唯一一間好似food court形式的餐廳食...不過我想講這間食店的食物真係唔錯, 我地點左個沙律, 湯及一個菠蘿批一齊食...沙律都係一D焗蔬菜, 樣樣都好甜好美味, 另外個周打魚湯十分濃特別係天氣咁凍之下飲碗熱湯暖胃就十分舒服. 反而個甜品就不過不失...整體上食物都唔錯!食飽時間緊迫, 我地最後血拚多1小時左右就要回市區.

其實我係網路見人介紹這間叫Humphery's restaurants, 佢有多間分店阿姆斯特丹有2間, 鹿特丹都見到有1間. 我原本係網路預約左6時半, 後來計過時間我地都要7時左右先回到市區, 最後都係要打電話直接問下今晚有無位..幸好都有位可以試下..一個晚餐都係EUR 29.9有前菜, 主菜同甜品...認真抵食.

當中我最喜歡主菜一個炸三文魚, 真係超好味. 中間有要包左紫菜另外D 配菜醬汁都係日式配搭好fusion.另一個前菜係生牛肉片夠鮮好有牛肉味.

反而主菜同甜品都係好一般, 但我地最喜歡反而係提供上的薯條同一個蘋果醬汁, 用來配肉類無咁油膩. 













餐同飲品每人都係EUR 33相當便宜. 食飽都已經9點幾...出門去旅行我地真係好少過9點仲未回酒店加上我地住果區都比較靜, 難得一次. GOOD NIGHT!!

留言

熱門文章