2019荷比之旅 - 荷蘭比利時交通

01.05.2019

荷蘭交通票真係好多選擇, 可能有D人會重遊荷蘭又或者留多日又唔想煩就會用到一張好似香港的八達通卡- OV卡咁去各城市都用這張卡入閘前後都拍一拍就非常方便.
不過我睇過這張卡都有D雞肋位, 好似卡既按金又無得退啦, 卡又要有足夠金錢, 增值要用信用卡又或者用好多coins先可以增值到...咁鬼麻煩..我最後都係選擇多款套票包交通及FLIXBUS.

真心覺得FLIXBUS真係不錯, 司機開車都好安全好穩定又準時, 相比火車更加便宜一半, 同坐火車都係差20分鐘左右.
今次我地由阿姆斯特丹去鹿特丹, 同鹿特丹去比利時安射都係坐FLIXBUS, 我係睇準佢有大特惠, 每程每個人先EUR 4.99.


至於平時阿姆斯特丹2日, 我就買左區域2日票包機場, 北海小村同去Keukenhof花展的巴士.

羊角村同OUTLET我就選擇買套票, 我自己覺得這2張套票都幾抵. 羊角村除左包火車同巴士之外, 仲要送左一程遊船真係好值得坐.
另外OUTLET就包左火車啦, 咁仲可以換左10%優惠券...好似我地今次就用左2張優惠券咁都值回票價.


相對荷蘭, 比利時的交通就無咁麻煩,佢地有D 10張券共同用. 如果大家留係比利時多日同埋去多個城市都會比較岩用, 當然最好就係計清楚是否平過每程買啦..好似我地咁無計清楚就買左10張卷, 後來先發現散買就抵, 咁唔想浪費我地就決定用張券去多左2個城市- 根特同烈日, 估唔到出奇地令我地都有驚喜.

今次這個旅程真係處處令我地有驚喜!!!

留言

熱門文章