2019荷比之旅 - DAY 4 羊角村

03.05.2019

今日一早會去羊角村. 其實當初友人見到我咁樣排由阿姆斯特丹去outlet,鹿特丹去羊角村都有疑問. 因為睇地圖來講又真係羊角村會近阿姆斯特丹, 鹿特丹又近outlet既...不過當我查火車來講其實大家車程都係差20分鐘左右, 重點係我選的方法係唔洗轉車, 咁樣一程過去到目的地比較方便同舒服.

好啦..今日用埋另一張套票, 成個套票覺得這張最抵用又包火車同巴士仲要送埋遊船河都係好似EUR 26.

 






坐左大約1小時多D就到啦..一出閘就係巴士站再坐多20-30分鐘就到啦...今日天氣仍然凍呀不過就有少少陽光認真幸運.
一落車就更係遊左船河先...趕得切啦...唔洗等即出發...這架船用大大玻璃窗, 所以一邊可以欣賞出面的風景而又唔會怕太凍. 開船的人都會一邊開一邊介紹下羊角村的每一個地方, 咁樣就花左30分鐘左右就完啦.
如果唔係有包又真係唔會花錢去坐船...問心我都覺得幾值得一坐..起碼聽佢講下羊角村都唔錯.

 



















坐完船就去船長介紹話唔錯既餐廳食午餐先啦...這間食物真係唔錯特別喜歡佢地既PIZZA中間流心蛋真係好好味,意粉都煮得剛好..好滿意的一餐. 食飽就繼續行下消下脂....我地係羊角村大概亂行左1小時左右, 見天色開始唔係好對路怕會落雨, 所以我地都係決定到巴士站等車走人啦...
當時大約3點幾左右已經大堆人係度等車, 幸好巴士都夠大架上到車都有位坐.



番回鹿特丹真係唔多野係, 我地都係亂行下亂影...估唔到鹿特丹都有一條細細既街係似唐人街咁..有幾間亞洲食店...第2日中午我地就來左食越南野食..不過都幾貴味道都係一般.
 

 

晚餐我地都係超市買左一大包菜, 橄欖, 麵包同乳酪做晚餐...我地2個成日都講去旅行時, 我地食得最健康!!!






留言

熱門文章