2019荷比之旅 - DAY 5 小孩提防

04.05.2019

最後一天係荷蘭, 講真留係鹿特丹3日真係有點悶..今日我地就去附近景點- 小孩提防
今日出門時都無落雨, 我地決定係行去碼頭坐水上巴士...第一程我地跟大隊坐左一架直接去到小孩提防既水上巴士..船程大約30分鐘啦...每人好似無EUR 4, 船上直接俾錢就可以.


今日陰天但幸好成個早上都未有下雨...去到小承提防我地就去唯一一間手信店租單車無記錯好似EUR 8/小時...老實講這個地方真係好大如果天氣唔凍行下都無可以,但我個人就唔覺得這個景點特別好行特別靚...我地都係玩左大約1-2小時都走人..






番到市中心我地一心一意就去試下間越南餐廳...講真價錢都幾貴..一碗湯粉都要十幾蚊仲要份量唔多, 碟炒河仲要成碟都係油真係救命...而且味道都麻麻..只怪香港係美食天堂.

食飽我地都無咩景點啦..只係友人話有個公園好大不如去行下...點知行左成20-30分鐘去到個公園..又真係幾大呀...不過無咩野睇...友人就指左個景點叫我影...就係好似咩TOWER咁...HAHAH..俾佢老點左來...應該佢一心一意係想大家消脂...別有用心...咁我地都係個公園行左20分鐘啦..咁又回程啦...
 

見到網上介紹詰DUDOK 這間餐廳的蘋果批好好味...幸好就來關門一刻俾我地買到最後2件.....無介紹錯..真係好好味又唔會太甜...正..值得推介....今日又行足一日啦...明天就離開荷蘭去比利時.



留言

熱門文章