2019荷比之旅 - DAY 6 安特衛普

05.05.2019

今日我地又坐Flixbus由鹿特丹去比利時的安特衛普城市..車程無記錯好似需時大約2小時左右...同樣這班車又係勁多人坐...幸運地我地都叫早到最後一個雙連位都俾我地坐到...真開心!!!
照例啦..一上車就訓啦...不知不覺已經入到比利時領土.


第一件事更係放低行李先.
友人話安特衛普火車站係好靚好大要叫我影相...






 

 

HAHAH..影完啦..重點我都係要來比利時食WAFFLE多D..唔知係咪即整呢..真係好好味..攪到日後我都心思思要食WAFFLE...應該係整個行程試得最多係waffle....

好啦食飽啦...友人第一站要去就係...魯本斯之家..入面有好多畫像









留言

熱門文章