菠菜千層麵(附食譜)

本來我都唔算喜歡出去行, 閒時更加煮下野食令自己開心下...
宜家咁既情況就更加減少出街, 只係去買下材料整日就係家中打下機煮下飯煲下劇.
早前煲左套日劇" 昨日的美食" , 見到原來煮日式野係咁方便咁簡單自己都忍不住, 成日跟劇中的食譜煮下..
當中我最喜歡就係話個千層麵, 不過真係幾花時間...但整日係家係廚房忙下, 我又覺得好開心..最重要係煮左出來..連自己唔多食澱粉質都忍不住食左成碟..所以自己都忍不住要記下這個食譜.


材料:
肉醬
牛肉/豬肉碎 半磅
西芹 1條
甘筍 1條
洋蔥 半個
蕃茄 4個(我無買罐頭蕃茄, 所以用新鮮蕃茄代替)
紅酒 半杯(我唔記得落)
水 半杯-1杯
糖 2湯匙
迷迭香 少量(optional)
香草 少量(optional)
鹽/黑椒 適量

1)將蔬菜切碎, 我懶用攪拌機攪碎炒香, 再加入肉碎炒後加入紅酒10分鐘待
2)加入罐頭蕃茄及水再加入調味用慢花煮45分鐘

白醬
牛油 20克
麵粉 20克
牛奶 400克

1)慢火煮溶牛油再加入麵粉炒勻後, 分多次加入牛奶煮至杰身

千層麵皮

可以選擇買現成, 但我唔想買一大盒回來只用幾片, 所以決定自己整..反正之前的功夫都唔少, 搓埋麵皮都係一樣.

材料:
中筋麵粉 150G
蛋 1.5隻
鹽, 油少許

1) 麵粉中間加入濕材料搓勻, 中間如果太乾加可少量水..搓勻後包起放入雪櫃30分鐘
2)壓成麵皮即可



最後焗盤先放肉醬, 麵皮, 白醬, 灼熱菠菜((optional), mozeralla 芝士碎, 重覆放盤
以180度焗45分鐘即可.

留言

熱門文章