朱古力林明頓蛋糕Choco Lamington Cake (附食譜)



有時真係覺得自己傻傻地, 半夜三更係度整蛋糕, 好彩無嘈醒到家人. 

近期唔知咩事晚晚都難訓到, 簡稱"失眠", 昨晚又係咁樣, 所以就去整下蛋糕反正這款蛋糕我一直都想整.

其實這個蛋糕真係唔難整, 只要大家平時都係整開蛋糕既話, 但我真係好耐都無整, 第一次整試仲扮勁一次整5隻蛋, 點知第一盤果D蛋未打得夠杰身, 成盤野真係無得救浪費晒!!!

其實整左第一盤都已經12點幾近1點, 但我明知自己回房一定訓唔到(唔甘心多D), 所以又開始整第二盤, 今次唔扮勁, 只係用2隻蛋試下, 仲要唔用砂糖改用蜂蜜, 仲要勁到係用手蛋.

今次叻啦一邊打一邊用熱水座住, 咁樣就快D打到D蛋杰身, 最後亦好完美咁做左個蜂蜜蛋糕身, 最後再加朱古力醬及椰絲完成個Lamington cake. 


材料:
蛋2隻
蜂蜜 2湯匙
低筋麵粉 40G
菜油/牛油  10G

朱古力醬:
朱古力50G
牛奶  25G

1)蛋加入蜂蜜打到完全杰身及變奶白色
2)再慢慢分3次加入麵粉攪拌至無粉
3)最後加入牛油溶液攪拌好就可以(不用過份攪拌)
4)用180度焗15-17分鐘
5)朱古力用微波爐/隔水座熱至溶加入牛奶攪拌好
6)將蛋糕切粒加入朱古力醬加入椰絲, 雪凍即可.

留言

熱門文章