土耳其之旅 - day 5 (part 1)

終於踏入行程既尾聲, 終於去到我來土耳其之目標地 - 棉花堡. 一早食完早餐check out埋, 我地就坐車去棉花堡出發.
其實係棉花堡內係有2個景點, 一就係棉花堡, 另一個就係羅馬古城希羅波利斯.
可惜跟團有一個唔好處, 時間係俾人掌握住...我地基本上行完一個圈再行埋落棉花堡就無時間去睇個古城..當然我一定要放棄去古城影相, 去棉花堡係我來土耳其既最大目的.
等我介紹一下棉花堡先: 其實棉花堡名由係因為地下溫泉水不斷係地底湧出, 而d水含有極高礦物質, 經過好長時間, 石灰質聚結邢形成d白色既岩石,遠睇好似棉花所以大家就叫佢做棉花堡.
可惜啦,好似十幾年前, 有酒店/水上樂園起係棉花堡附近, 抽走左地下好多既泉水令到棉花堡無左d泉水, 所以宜家既棉花堡已經唔似以前咁白咁靚. 宜家土耳其政府仲要花好多金錢去保育這個地方, 有某d地方係唔可以俾人行, 我地都只係可以行一少部份落去睇下.
不過行一少部份已經令我好難忘好開心....果景真係好正.
岩岩除鞋行落棉花堡既時間真係又凍又痛...果d岩石好硬, 赤腳行真係好痛..不過我當然一定要行畢全程以免令自己後悔啦...岩岩行出去時d泉水真係好冰凍, 好彩行落d就好暖個view仲好正....所以我真係好推介大家去土耳其.
係棉花堡前後都係留左2小時左右真係覺得唔夠呀..不過無計作為團員一定要大家守時合作...最後好趕咁回集合地, 跟住我地就向另一個名勝地以弗所古城出發.不過途中更係又帶我地參觀一下d購物地方 - 今次係叫大家買皮褸.
最正係有model行cat walk真係超攪笑
好彩有個型男睇下
佢真係幾靚仔, 可惜我影唔到佢望鏡頭同單眼既表情啦..hoho..最攪笑最尾聲時,仲請d團友一齊行cat walk.....最估唔到係佢地d款式都ok唔錯, 不過size太大岩歐洲人多過我地d亞洲人穿...所以大家都係睇完就走啦.
跟住去古城之前, 我地又去食lunch啦...今次lunch又係以buffet形式..味道都ok啦..來來去去又係果d菜, 肉丸,飯..
hee...每一處都係有d猫係度...今次這間餐廳有2隻成日叫成日討食物既為食猫.

留言

熱門文章