2014瑞典芬蘭之旅交通篇~訂購Tallinn (塔林)-Helsinki(赫爾辛基)郵輪篇

整個12月都好忙忙到晚晚都要成2點幾3點先可以訓, 每朝又要9點幾起身, 對於平時好有規律生活既我都差D病倒.

幸好工作時都有一個目標就係到我十分期待既芬蘭睇極光.

明知12月勁忙, 所以一早都攪左9成既旅行事宜訂好酒店, 火車票和船票...只係差最後一程由TALLINN回HELSINKI. 因為都有3間船公司有做, 所以一D都唔怕無位, 加上我想博下有無愈近期會愈平...

HOHO當然佢地都無平過, 一直都係企硬價...加上EUR又跌不下, 所以一直都無訂.原本想好似其他BLOG友咁坐VIKING LINE回HELSINKI, 點知發現佢地2間船公司既TERMINAL都唔同, 避免拖行李2邊走, 最後都係決定坐回Tallinksilj就算.

原本都計劃出發前幾日就會訂船票, 點知有一天收到EMAIL, HELSINKI攪左WINTER FUN活動好多公司都有參加提供優惠


咁又俾我見到HELSINKI來回TALLIN又係平過我單程, 我最多唔坐一程, 無理由有平唔訂反而訂個貴既單程.

今次都慳左幾蚊EUR都唔錯!!

另外睇左D酒店又係有少少吸引, 俾我用優惠價訂左SOKOS HOTEL都幾大優惠.原價要EUR162/晚, 只要訂時打上WINTER FUN就只需102/晚真係幾JETSO

如果大家都係1月至2月9日到HELSINKI都可以睇下這個網址有無優惠岩大家.

http://winterfun.visithelsinki.fi/en/

留言

Unknown寫道…
祝龍馬精神 , 馬年快樂 ^^

熱門文章