殿糖級@天后

食完美味既Burger係附近行下, 點知見到甜品店又忍不住又想入去試下, 我地係店外俾佢地既poster吸引住見到有咩分子甜品咁鬼特別就決定入去試下...

我地叫左個分子拚盤同埋芒果黑糖天使麵


當晚唔知係唔係平日人客亦非常少, 但我地2個甜品都要等左10分鐘左右先到,真係有點奇怪..

10分鐘後先來個芒果黑糖天使麵, 個天使麵充滿黑糖味道都唔錯, 但D芒果一D都唔得超級勁酸, 酸, 真係有點破壞左成個甜品.

再來既分子拚盤就係我第一次食甜品會食唔清既一次, 所謂既分子甜品如果真係咁樣, 我相信以後都唔會想再食..2旁似雞蛋既甜品, 2個都無味道係一D甜度都無, 中間既蛋黃亦一樣無味食落似無味既jelly, 再來就係一杯綠茶mousse作底中層係分子甜品既魚子粒粒再加上一層厚厚唔似cream既cream, 整杯野一樣係無味再加上底層mousse一D都唔滑而且帶點硬身加綠茶既苦澀真係唔好味, 當我試到第3樣既時間對第4款甜品都唔會有期待之時, 幸好最後一杯既哈密瓜作面既甜品都算似一杯正常甜品.首先哈密瓜夠甜底部既似燉奶既甜品都算滑身同夠甜度, 這一個拚盤唯一一款甜品我係清晒之外, 其他都係食左一啖都要放棄.

整體, 貴店推介的特式甜品真係有點失色,而且價錢亦偏貴, 相信都不會再來.



留言

熱門文章