2016~大阪&和歌山之旅 (Day6 Rinku Town Outlet & 關西空港)

(2016年10月22日)

前2天都一直有留意香港天氣睇下究竟有無影響今日我地回港既機程. 到早上查過航班依舊無變而且我都收唔到任何電郵, 當時真係以為我自己幸運女神又再出現. HOHOHOHO

這間酒店間房真係唔錯, 點知晚上訓時就知死. 成晚都訓唔好好似好嘈咁..總知就無咩點訓啦. 一早就起身上去再浸多次溫泉先走人, 早上來見到成個海景真係好美. 浸左個快浴後, 我地就落去下面餐廳食早餐.

嘩...好靚好豐富既早餐呀!!!
(不過講真前一日簡單既早餐好味十倍, 只係講個玉子這裡又實又無味; 2片唔知咩魚既刺身超級腥)




食飽後, 我地都出發到今日最後一個行程亦係唯一一個就係機場附近既Rinku town outlet血拚.
講真啦..我地2條友都無咩想買, 來都係行下多. 我地11點就來到足足有成6小時行街啦....不過真係行到腳軟總算買到少少野回港啦. 中午大家都無咩胃口食左個大阪燒就算.
坐底時我就收到email話我地班機delay. 原本晚上11點半到港變左2點20分...再唔夠一陣再收到另一個email話改到第二日早上5時多先到港.

真係O晒咀..........下..................咁正.
反正都無咩心機行街, 不如早D去機場睇下咩事好過.
4點多我地就還車; 真係咩心機都無連要入油先還車都唔記得. 最終要付油費給租車公司.


不過咁早到都無用, 機場counter都未開, 只係貼左話要8時多開. 咁我地無咩野做就去飲杯咖啡休息下, 友人建議提早7點多就去counter排隊等睇下咩事.
點知當時已經有條小人龍啦..幸好早來等跟住我地攪完寄埋行李時就見到長長既人龍.

放低晒行李都輕鬆晒. 雖然都係要delay到第2日既早上先回到港, 但有機位可以回去已經好好啦. 我地就係這個機場食埋個晚餐跟住仲好開心可以去到Pokemon專門店買下野.遊遊蕩蕩左幾小時後, 就決定坐底等上機好過.





 


漫漫長夜幸好附近有間24小時family mart, 俾我可以一邊食消夜一邊上網睇下買唔買到下次旅程既平機票.


留言

熱門文章