海老名沾麵@長沙灣





我唔算一個熱愛食拉麵既人, 而沾麵更加係第一次試...今次這間是友人介紹話想來試下..我地未夠6點就來排隊等入去..6點多少少店員就俾我地入內啦...店鋪面積好細我地選最尾既位置, 更好當時唔算滿座, 所以都唔算好迫..

餐牌亦只係得3款口味選擇, 我同友人叫點一款...友人點左海老味噌, 而我就係海老醬油..
一邊望住師傅整面唔洗5分鐘麵就已經來到...同時大家可以係枱上有教點樣食佢地既沾麵.

來到我地先試下2款拉麵湯底有無分別, 講真我同友人都唔係好食得出.不過個湯底真係有好濃的蝦味, 如果喜歡蝦湯的朋友. 這裡的湯底真係值得一試.
湯是夠濃但我覺得麵身偏硬身, 至於其他配料如日式叉燒都唔錯厚厚2塊, 但我最愛都係佢地既溏心蛋店主慷慨地每碗都是一整隻蛋而且入面仲係好滑蛋黃半熟真係好好味...

食完個麵後就可以叫店員幫忙加清湯再品嚐佢地既蝦湯, 這時個湯仍然有好濃的蝦湯不過就覺得無之前咁油.

整體來講就算第一次食沾麵的我都覺得這裡的真材實料而且價格合理, 值得一來試下.

留言

熱門文章