脆皮德國咸豬手(附食譜)

近日又喜歡煮下野食, 上星期睇blog見到原來整咸豬手唔係好難, 無無聊聊就係家整左試下.

我睇左好多blog同食譜最後係將好多不同既食譜左抄右抄, 就得出以下這個食譜

紅蘿蔔      2小條

西芹    2小條

洋蔥    1個

冷藏豬手1隻

月桂葉    2-3片(我家無又懶去買skip左)

白胡椒粒(我又係無用左一大埋黑胡椒粉)

1L水(我又亂來, 只係注滿個煲蓋過豬手就算)

啤酒    2罐(實際用1罐半,所以下次可以買一罐中型SIZE就好D, D食譜係用麥味重D既啤酒, 我見家有咩就用咩)

1)先將紅蘿蔔, 西芹切粒, 洋蔥切大片

2)將水注入大煲再放(1)材料及黑椒煲到水沸

3)將豬手用叉係豬皮上叉幾次令到

4)放入豬手慢火煮45分鐘-1小時(我今次煮左1 1/2HR所以攪到隻豬手燜得過淋,令到D皮破裂,隻豬手唔完整)

5)關火浸3-4小時(其實你有幾多時間就浸幾耐, 不過最少都俾佢浸2小時以上較好)

6)預熱焗爐到220度, 跟住取出豬手浸係D啤酒中間幫下隻手做下按摩

7)如果可以令到豬手直放就企身直放係爐中間, 咁樣可以令到成隻豬手既皮接觸到熱力, 中間每隔15分鐘就噴啤酒係豬手表面令佢更加脆皮, 焗約45分鐘就完成.

食豬手咁油更係要配D PICKLE酸酸地至岩.

留言

熱門文章