Day 8~巴黎遊(巴士底, 巴黎古監獄,聖母院 羅浮宮)

從未如此勤力過咁UPDATED去旅行既事, 上年去大板我連一個POST都無出宜家想起來都有D後悔. 因每個旅行都有值得回憶既事, 而且好多野有個記錄下次再去都有D 參考作對比.
原定安排星期日先去巴士底行街, 點知我地實在太多時間, 友人提議話星期四去一去先如果好吸引就星期日再去.

一心一意要去巴士底MARKET度食生蠔做早餐, 所以今日係酒店都係食少少野就出門.
坐METRO到巴士底非常方便, 仲要一出來就見到個MARKET.好興奮呀,一心一意想食生蠔既我真係好期待(來前見到有個BLOGGER介紹仲食到大個手掌既生蠔)
點知來到先發現唔係檔檔有生蠔買, 只見到得一檔係全買生蠔. 跟住係D魚檔都見到有少少生蠔, 但此終都不及第一檔有多款不同生蠔可以試.

後來我地見到鴨腿買, 我地就即場買左一隻來食.點知買完先發現凍既, 要求店主幫我地係個爐度整番熱去, 但點知番熱後都係凍冰冰.味道都唔錯好香個皮少少脆都唔錯.
再行到後面見到個魚檔有新鮮海膽買, 但我地企左一陣見到有另外一個遊客買左一粒, 點知個魚檔既人都無同佢地開, 所以我地都係放棄唔買啦..我地都唔識點開來食.

最後我地就都係去回第一檔亦係唯一一檔食生蠔, 女店主超NICE, 我地最終每人食左6款既生蠔. 講真呀咁冬既天氣係街邊食左6隻生蠔真係好厲害.

不過食完之後,真係KO我地2個.跟往既日子見到生蠔我地二個都無提過要食. 初時係倫敦食完, 仲話要回香港搵下D蠔吧試下, 但來到巴士底食完真係完全無再提過.老實講, 此店既生蠔又真係唔錯(雖然我都係覺得倫敦BOUGHT MARKET果度最正), 特別係隻細細隻及最大隻既生蠔好鮮甜, 簡單用在檸檬就已經食到生蠔既味道, 唔似係香港咁用咁多SAUCE.

其實巴士底除左食生蠔之外, 其實佢仲有D好新鮮既水果, 蔬菜買, 仲有D檔係買衫, 買手袋(唔係淘寶野). 我仲要係一檔用$25買到一個細細MADE IN ITALY既手袋仔真係抵呀.


食完生蠔凍到死後, 我地就開始行去另一個景點. 就係一個以前既巴黎古監獄(因MUSEUM PASS包左內咪走來睇下點知都幾濕雞)後來再行過對面這個聖母院睇下, 反而這一個免費既都幾正.

行完2個景點後, 我地就向羅浮宮出發. 步行既途中俾我地見到係一個街頭有一個溜冰場.
 這個畫面只會係睇戲先見到, 自己親身見到又特別開心.(想想下都唔知開心D咩)影完相後又開始向羅浮宮方向行.

今日真係可以入場啦人流亦好多. 我地初時只係行左底部一D唔重要既樓層, 之後友人話都係要去睇左重點先, 話明天可來可唔來都得. 我地所講既重點咪係佢地貴館之寶~ MONA LISA. 這一幅畫真係特別多人包圍, 不過細細粒既我真係好易搵位入到第一排影下相留個念. 其實這裡有好多畫都好特別,不過相比MONA LISA既人流真係小好多影相都方便D.


不知不覺原來今日閉館係6點, 我地行到5點半都已經好累啦.不過另一重點係..我地要再去老佛爺呀..無錯..來巴黎7日有5日都有去老佛爺先安心.無去果2日係一日去左第二度SHOPPING, 另一日係星期日無開門不過我地都去左OUTLET再SHOPPING
行去坐METRO時, 平時係METRO內都最多1, 2個人一起街頭演奏...從未見到咁多人一起演奏真係一個小型音樂會好勁

再買埋家人既禮物之後, 我地就決定要去酒店附近食晚飯. 因為友人係旅遊書及TRIPADVISOR見到有介紹過此店.

書上介紹話最好BOOK定位先來,我地見星期四就大膽去試下有無位啦, 幸好早來少少, 當時尚有最後2張枱. 有一位法籍型男WAITER SERVE我地(其實整間小店都係得佢一個WAITER),幸好有英文MENU好正呀....我地叫左1個前菜, 2個主菜. 點知原來個前菜同一個主菜係近乎一樣, 最勁係3個菜式都係有鵝肝.

頭盤既鵝肝醬食落充滿鵝香味,而且用上大量水果, 醬汁配埋一起食都唔會覺得太油膩. 再來既主菜同頭盤係一模一樣, 明明係主菜餐牌係寫LIVE FOIE GRAS???不過唔緊要這個真係好好味呀再ENCORE都食得落, 不過主菜就再加多2片GOAT CHEESE麵包及鴨胸沙律, 這二片厚厚GOAT CHEESE唔係少野再加埋2個人每一大片鵝肝真係開始飽滯狀態.

再來就係另一個主菜鵝肝意大利雲吞, HOHOHO又係鵝肝呀..
不過今次既鵝肝就係煮左成醬汁配以意大利雲吞. 用左鵝肝來做既醬汁令到成碟菜式都特別香,而且意大利雲吞皮薄有點用左蔬菜做餡料同個醬汁好配合..不過2個人單單食完3個由鵝肝做既菜式唔好話高膽固醇, 我連甜品都食唔落.
不過..............我地2個對此店都係十分欣賞, 明天係星期五怕WALK IN來都無位, 所以即場問靚仔可唔可以BOOK定明晚既枱.YEAH..成功BOOK到明晚再來.

留言

熱門文章