2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 4 (Stanley~Cradle Mountain)

11/04/2017


今日係行山日
7點起身就去行左The Nut先. 咁早當然停車場都係只有我地一部車, 但估唔到行上山時, 已經見到對父女去跑山,這個山用跑既真係要加多十萬個like俾對父女, 特別估計只有十歲左右的小妹妹.
一開始行上山時已經係一條非常斜的路, 如果仲要用跑既我真係非常佩服佢地...其實大家想唔行這條斜路, 其實可以坐纜車上山既..當然我地咁早既時段我地唯一選擇就係步行上山啦...其實都只係20分鐘左右. 上到山都係一大平地, 我地都係圍住行一圈需時都係1小時之內啦..回到住宿處執下行李整埋午餐, 我地就交房出發去今日住宿加景點Cradle Mountain.








我地大約十點出發車程唔洗2小時就到搖藍山, 原本係博下可以去check in放低行李, 點知太早都小屋未準備好, 所以我地直接去行山先.
原本我地打算直接開部車入行山入口既停車場, 咁就免左等來回接駁巴士. 因為接駁巴士最後班車是下午5時, 所以令到我地行山會有限制時間. 可惜我地準備開車入去時, 有一個閘位唔俾車入話上面停車場太多車無空位, 最後我地又要泊番部車係visitor center泊車處再去換2張接駁巴士券先去坐巴士, 點知我地上到上面既停車場基本上就有好多空位, 真係唔知點解佢要落個閘唔俾車上.

一入到公園口已經見到多條行山路段, 有長有短當中應該最多人會選擇環湖Dove Lake circuit行一圈大約2小時, 我地唔夠時間攻上Cradle mountain個頂只算去到Marions lookout為終點(有3個路段去到).
不過我地去程行左叫marions lookout link track. 這一段比較辛苦既路段; 大部份都係好多石又真上不過就會比較好玩D, 而這段路我地行左咁耐都無人同我地一起上反而就簡唔中都遇見D人係由這邊落山.










終於行到我地今日既目的地, 見到有人繼續向前上cradle mountain攻頂; 可惜我地要趕落去坐shuttle bus真係無信心可以趕到5時前回到停車場. 好啦我地又開始要下山啦; 下山就選另一條路; 怕去Ronny creek car park等shuttle bus會無位坐; 我地決定行Dove lake car park. 這段路相比上山時真係易行好多, 大多數都係大直路唔算好多石梯, 慢慢影下相行下, 而這段路就多人上落好多.



終於到達停車場上車走人, 今日行山都見唔到有咩野生動物...點知坐shuttle bus時巴士司機就慢行話我地知有隻Wombat過馬路...HAHAH..真係估唔到呀係山見唔到反而咁樣見到佢一面真係非常幸運的結尾!!!


我地5時左右到達住宿處check in; 順便係果度再買少少食物補給就回屋仔到...轉眼又煮好飯食飽又係附近行一個圈就休息啦.






住宿: Discovery Parks - Cradle Mountain Accommodation

留言

熱門文章