2015~澳洲之旅 Day 1 Sydney(Circular Quay - 悉尼歌劇院)

今年同友人選擇來澳洲. 同樣地我又早幾個月訂好機票, 選好酒店再計劃好這個美好行程.
雖然今次買機票經Agency 訂, 但佢仲好好人幫我申請埋入境簽證仲要係免費想起都覺得好抵.

我地係2月10號晚上11:55分機去到悉尼係2月11日早上既12點左右.
其實我一早就查左亦知道係網上book定 shuttle會平過坐airport train, 但我明明email已經問可唔可以到時先俾佢又話可以. 點知我地到左機場行晒都唔見到佢地既counter. 唔緊要啦反正我都想早D去到hostel, 所以2條友就去坐火車唔洗20分鐘已經到達Central Station 係貴少少但又快又舒服.

另外我地係機場就順便買埋SIM CARD, 來到悉尼都係講中文多. 係機場買SIM CARD幫我地既都係中國人, 佢亦好詳細教學.

我地既Hostel 同station都比較近, 而且又好好彩地間房都準備好, 我地可以早Dcheck in入房沖一沖身就出發去坐免費巴士去Circular Quay及悉尼歌劇院.

今日天氣好仲要一個大大既太陽真係曬死, 幸好就係悉尼就算曬但都有D風吹來好舒服, 唔似香港咁係又曬又悶熱.

係地標影完相, 我就一心一意想找好多人都介紹的The Pancake on the Rock既餐廳, 但自己又記錯以為有一間分店係Circular Quay 死找難找都無, 我地又唔知點樣行到去岩石區. 友人已經又餓又累頂唔順我再堅持自己亂搵,自己走左入Information Centre問人, 最後就指引我地去左另一分店咁岩係附近.
我去到餐廳先突然電到醒起另一間店係Darling Harbour而唔係Circular Quay, 唔怪之得我地行左3個圈都搵唔到啦.



終於俾我地找到. 我地4點幾先來, 其實店內都唔係好多人. 我地2個人叫左一份牛扒再叫左份紅莓朱古力Pancake一起食...此店既份量都幾大份, 我地2個人更就非常肚餓亦好吃力先完成2份食物...講真此店既pancake又真係唔錯又鬆又軟面層加左D新鮮椰絲好特別呀...宜家想起都幾令我回味.
至於份牛扒就真係十分失望. 塊扒完全無調味. 更好我地叫Medium rare來到都有7成過老又無味, 更好有大量蔬菜而且薯條都非常好味..所以介紹大家來此店都係食回佢既招牌Pancake就已經足夠.

食飽已經5時多而且免費巴士已經停止服務, 所以我地決定就行回番Hostel順便行埋旁邊的街道.基本上悉尼都唔算好大, 我地留左3天除左去藍山有付錢坐過交通工具, 市內基本上用行都可以到達.



回程時我地去左超市行下睇下有咩手信可以買兼買左2盒沙律回Hostel當晚餐就完結第一天旅程.





留言

熱門文章