獨子蒜蘋果醋

色斑~特別係女性算係天大敵人啦...就算平時點樣用防曬面上總會有少少斑...真係好麻煩又討厭, 我自己面上都有架..亦係網上有人介紹一部美容自己係家中都可以令到斑退色...我花3千幾蚊買左回來每晚都用, 用左一年有多都無用...真係又浪費錢又浪費我時間..
無意之中係芳姐食譜見到用獨子蒜浸醋一星期就可以用來每日早晚外搽係色斑處就可以有助退色..
而這個醋如果浸上半年用來飲用更有降血糖膽固醇等功效多多...

今次我係家中都浸有一樽呀...我暫時搽係色斑度就覺得較深色既就無咩特別分別, 反而淺色D既就好似真係退左少少...我仍然會堅持用上半年以上睇下係唔係真係幫到手...

材料:
獨子蒜 1包
蘋果醋 1樽

1)將空樽清洗乾淨搽乾身放入已去皮蒜至半樽再加入蘋果醋即可.

如果外搽就浸1星期就可以, 如果想用飲用就最好有半年以上..




留言

熱門文章