台灣墾丁~Day 2 PART 1

唔知係唔係平時係香港都慣早起又或者係台灣既陽光實在太猛,我未夠7時已經起左身..反正起左身咁我地就去民宿既飯堂食提供既早點就出發去後壁湖浮潛.
這間既早點都係簡單既地瓜粥, 多士, 肉鬆, 荀等配菜...食飽之後我地就check out (一般民宿都係11點check out)我地放底d行李係此處就出發去玩..第一日我地就行錯路搵左約半個鐘先搵到後壁湖...最衰就係個司機..明明乘客睇緊map都話俾佢知行錯路, 但個司機竟然信個死人gps都唔知人喎..抵佢死law..反正我都係坐係後面欣賞風景..hohoho
去到後壁湖都9時la..一轉入去就搵到係網上我地見過既店鋪, 更係即時入去參加佢地既浮潛活動la...因為我地有係網print 張coupon出來...真係平好多...我地玩既係5合一(包浮潛, 香蕉船, 甜甜圈, 大力水手同水上電單車), 原價2人係要$2000, 但有coupon即減700元真係咩都抵曬...我地2個人快手快腳換左佢地提供既膠衣同鞋就跟佢地車出發去玩.
首先我地2個人join埋另一隊合共20個人一起聽教練講解點用個潛水鏡同點浮係水面, 跟住另一個教練就帶我地出去睇魚..(基本上這個活動唔識游水都可以去, 我地有穿救生衣同埋睇魚既地方全部都可以點地,所以如果大家唔識游水都可以參加))
不過果日後壁湖既水唔清, 不過都算睇到好多不同款式既魚真係令人好開心...睇完魚之後我地就可以分批玩埋其他水上活動, 不過其他d活動我一d都唔enjoy, 除左香蕉船外其他果d都係一味得個"鄧"字..真係"鄧"到想嘔.
玩完之後我地又再次自己去睇多陣魚..我開始頂唔到想嘔...我地就上岸坐回車去店舖內換衫沖涼
換完衫都成12時半..係網上話附近有間食店"輝哥"食魚生好平好多人食..我地就趕快一時前入座以免要排隊等位.
好彩食店都係附近都係開5mins車程都唔洗就去到..我地一馬當先就走入去...不過原來已經好多人係入面食緊...2個人一來就點左個150台幣30片魚生, 再叫左個不知名既菜同一款唔知咩海鮮來食.
點知個不知名既菜又真係幾特別幾好味, 但個海鮮就死..上枱我先知係魷魚...OMG..我地2個人都唔係好食魷魚架...不過都要頂住食無計..最後先來魚生片...一來都幾吸引既件件都好厚...相比香港真係一件頂香港3件呀...不過當大家食到一半已經開始反胃..除左三文魚比較有味D, 基本上其他既都無咩味道..同埋件件都咁厚真係唔多好味..宜家我明咩叫"小食多滋味"最終我地都係食唔曬D魚生同魷魚就埋單...原以為這餐好抵食..點知我地叫既魷魚係最貴...
係食店隔離D小店又買好多不同既炸海鮮...當中有飛魚..2條友仔又忍唔住想試...叫左條細來食.
HEHE估唔到一條20元既飛魚既魚味會好過D魚生WOR...食飽之後我地就出發離開後壁湖....往回程路隨便走走欣賞下風景就算.
我地經過南灣..一心都係想入去睇下風景同影下相就走...咁我地就俾停車費入去泊好車..行去準備影相.
當我地2條友見到個咁靚既海灘就忍不住再次想落水浸下水游下水...我地租左沙灘傘同一塊滑水板玩下...
HAHAHA..咁又係南灣玩左2小時就去沖身走人...(我個人都幾喜歡南灣, 雖然泊車要錢沖身都要錢, 但佢地提供既設備都幾好..沖身處又有風筒又有洗頭水等供應)
一日內去左2個灘玩..真係咩都夠皮.
我地今次真係回去取行李去另一間民宿CHECK IN...第二晚係住國境之南..仲要係上山去...不過此店就最正最舒服相對亦係最貴既一晚...不過我住完就覺得物有所值
 

留言

熱門文章