台灣墾丁~Day 3 part 2

由帆船石去到佳樂水仲要途中睇左幾個景點, 不知不覺都下午1時多...泊好車行左一陣見到亞郎衝浪點...仲要店內原來有食物供應..所以我地午餐就係入面解決埋
叫左個肉燥飯, 麻醬麵加一碟清菜....估唔到小店既食物一樣出色..真係樣樣都好好味...自己特別喜歡個肉燥飯再配上佢地既辣椒醬真係一流..不過唔敢食曬成碗飯呀..因為我地要去衝浪..食完飯同老闆娘講我地要參加衝浪..每人$1300有教學又唔錯.
老闆娘話唔好見到這隻狗好似無神無氣..原來佢係識衝浪仲要係水上係超活潑..真係估佢唔到..佢係店內真係好似一隻死狗人地同佢玩佢都無咩點理..但如果有人叫佢出店外..佢就會比較開心d因為老闆娘話佢以為人地帶佢去海玩.
我地食完飯再等埋另外3個學生來先去沙灘學姿勢同技巧...5個人2個導師教學都唔錯...未玩前我地就要2個2個搬2塊滑板去沙灘..都要行3-5mins...未去時未累咁搬都ok...但回程時真係成個人都變死狗.
首先導師講左d基本姿勢..咁講完我地每人就訓係塊板學點起身..係岸repeat做左都有成50-70次..我地就係個無浪既地方學訓係板扒水....扒左一陣我地終於出去大浪地方玩la..
hohoho...當係浪時再企係塊板果種滿足感真係好難形容..真係令到我迷上衝浪...當然對於我初學來講我對自己今次衝浪都算好滿意..其實真係收到好平玩連教都起碼花4個小時以上..可惜我地2個體力有限..我都都係玩左2小時就夠皮.
咁教我地既導師亦同我地一起回去...後來我地問導師個名..先發現原來佢就係老闆亞郎..我地真係幸運俾亞郎教學..希望下年再來時都遇上你.
玩完沖埋涼都已經5時..我地都出發去另一個景點.........出火
這裡出名係因為佢地下有d天然氣令到佢會有火起...同時亦能將d食物整熟..最多人整係popcorn..我地就買左蕃薯...同埋買左d煙火玩下..
不過點知天仲未黑...基本上玩唔到煙火,我地只係呆係果度等蕃薯熟..基本上未去前我列出火為must go 景點...但去完之後就係覺得唔去都無所謂..其實果度就好似一個大型燒烤場咁...無咩特別.
我地留底d煙火回帆船石玩埋就算.
由佳樂水去出火再由出火回恆春就比較順路...今晚我地就唔係墾丁大街搵食就來恆春食就好d..見到街邊有大腸麵線同蚵仔煎..更係落車試下味道都ok.
再去d橫街又睇下見到一間叫老張鹽酥雞..今次我叫鹽酥豆角..好好味..所以我要記得這店下次再來.
最後回墾丁前又經過一間叫小杜包子..司機即停車話要買來俾我試wor..因為佢話此店好出名..平時d blog友都要排1-2小時先買到包...我地咁幸運唔洗排隊更係要買來試..
點知我地仲望緊要買咩包時..原來版上已標示多款包子已經賣完..我地最後係無選擇之下..買埋今日最後一個包...叫培根香腸包..不過我掛住食唔記得影相..不過d包真係好得..好軟好好味.大家有機會下次都去買來試.

留言

熱門文章