台灣墾丁 ~ Day 2 part 2

玩完2個沙灘之後已經差不多4時半夠皮準備去pick up行李去住第2間民宿 - 國境之南.亦都係我3晚當中最喜歡最欣賞既...
雖然岩岩入房好似有d失望同埋又要上山好似好偏僻, 但當我晚上回來再上到天台望星果一刻再加上個早餐, 我心想下次再來都要再住這一處
我地住既房都望到少少海境, 不過佢地只得一層,所以有無望海都無咩所謂.
我地2個人放底行李後就準備再去墾丁大街搵食再去墾丁國家公園夜行生態環境
hohoho..原來我發現我晚上影既相大家都睇唔到有咩動物wor..不過我自己最有印象就係晚上可以睇到螢火蟲, 仲有黑寡婦, 蛇, 蝴蝶, 仲有一隻菌係會晚上發火就好似螢火蟲一樣真係好美..這個夜遊亦好抵玩, 每人200台幣就有人帶我地入森林行2個小時左右睇到好多不同既小動物..當然佢地亦有日行大家下次去墾丁都可以計畫行下當然晚上就有機會睇到螢火蟲就開心d la.
hohoho行完再到大街買左盒石榴當宵夜..回去又休息..準備明天向佳樂水出發衝浪.

留言

熱門文章