2016挪威之旅~ Day 1 Bergen

6/6/2016

計劃這個旅程已經係一年前既事,係查機票都花左好多時間。因為香港無直航到挪威,所以選擇上我都以價錢同時間為主。上次去芬蘭坐芬蘭航空印象都不錯,反而對於本土航空已經失去從前的信任了。
估唔來回程都坐上本土航空勁推廣的A350既機種。不過對於我來講都差不多啦,去程不算多人所以2個人可以獨佔3人坐位都算唔錯。
去程零晨機由HK-HELSINKI再等1個鐘左右就再去STOCKHOLM停先再到BERGEN。雖然睇落好似好多程,但係我搵航空公司時,都叫晚機去早機到時間最就又不算中站等太耐架啦。


早上準時10點幾到達,機場好細出門口就見到有機場巴士到市區,每人NOK115單程(如果大家係再回機場就記得買來回平二十幾蚊架!)不過我想分享明明官網話可以上網買/到機場有機可以買飛咁樣會平過你直接上車同司機買,可惜當日我所見站口有3台買票機但3部都無開,即係迫大家要上車買啦。其實一個人都差NOK15小數怕長計人多都係網上買定啦。


機場巴士由機場開出會停巴士總站(近火車站)-漁市場 - 2間R酒店啦。我地Hostel係火車站拖行李去都要8分鐘左右啦可以接受範圍。到達Hostel先係早上11點半,先坐一部1934開始運行的電梯入面仲有座位入面保存好好。
一心只係想放低行李就出發行景點,點知front dest職員這間房岩岩ready可以俾我地check in真係太好啦!可以入房休息下沖過涼!2個人都快手快腳整頓好行李沖過身就出發第一站去漁市場醫肚。明知這裡樣樣野都貴,但來到都要試下啦。2個人叫左個大魚湯同一大盤海鮮拼盤,最後2個人都勉強食完只係浪費少少。



食飽飯就更係要行下啦,下一站就係到Bryggens , 這裡既小屋仔係1070年已經有不過火災之後1702年再重建非常有歷史, 樣樣野都保存得好好, 入面每間小屋都買D不同手工品好有特色



.

我地行完這2個景點就開始係條街亂行一通順便搵地方買電話卡為日後開車時用。明明見到Blogger話7仔有,但入左2間都見唔到,行到第3間懶搵就直問cashier原來佢地D卡收埋大家望唔到既,所以大家下次直入7仔問就可以。買左張電話卡再加1GB data.



行下都4點幾啦原本想等日落坐纜車,但大家有D累不如早上早回Hostel就算。
上到去又係另一種風景,大家有興趣又有時間係幾值得單程坐纜車單程就行山,但我地太懶來回都係坐車就算。這個纜車單程NOK45; 來回NOK90, 所以唔洗一定一次過買來回票, 上到山先慢慢考慮都未遲.








今日市內行程都完畢去埋超市買野食回hostel整個簡餐,整埋野沖埋涼都係9點個天仲勁光到10點要訓出面仲似6點幾咁!唔理啦休息啦!!

留言

熱門文章