窮遊簡易食譜~魚餅蕃茄湯公仔麵



平時都喜歡煮下野食, 今次去挪威就更加勁到一連8日整足3餐真係窮遊呀!!講真呀..除左慳左一大筆錢之外, 其實到當地煮下當地食材真係唔錯, 當中我最喜歡就係選擇蔬菜總覺得外國D蔬菜真係鮮甜D.

由於今次這個旅程就只有我同一名團友, 所以買野來煮都有D難度加上好多時都要搬住宿, 重點係hostel, cabin只提供廚具無提供調味/油等用品, 所以今次煮野食都有D 挑戰..不過無問題一日3餐我都可以處理到既, 其實每樣菜式我都係用左20分鐘就整完, 因為有時hostel人多, 所以盡量唔好係廚房太耐啦.

之前見到好多人來到挪威自己煮野食都會買當地魚餅煮來食, 我去到超市第一時間都拎一包先...這個魚餅本身好多油份係面, 所以解決左我無油既問題.
今次用蕃茄煮湯底代替即食麵既調味粉就食得更健康

材料:
魚餅 5塊
蕃茄 3個
水 2杯
糖 2-3包
鹽 1-2包
公仔麵(不要調味粉) 1包

1)魚餅, 蓄茄切細粒, 白鑊煎熱魚餅備用
2)原鑊加入蕃茄及水大火煮, 中間可以壓爛蕃茄再加入鹽及糖再煮5分鐘
3)加入即食麵煮至麵熟加入魚餅即可

留言

熱門文章