錦麗@APM

上星期約左友人係APM食晚飯, 大家都無咩意見之外..我地就決定來試下過江龍~錦麗.

由於我早來到商場就來搵位先, 平日晚上6點左右到達, 幸好唔洗排隊被安排到一張大的8人枱, 講真座位都幾迫下又要真係坐得幾唔舒服.

每個位都已經放上一張好細的點菜紙同每人一杯既配菜, 睇下餐紙河粉都係得5款選擇, 小食亦只有4-5款; 飲品算多有10多款.

我同友人點左生牛肉河; 熟牛肉河另外再點左一客牛油雞翼.





初時見到個碗好細, 以為份量都唔多, 點知原來河同牛肉份量都多.
先試左一啖湯底十分清甜, 特別喜歡佢地的河粉好滑, 再來我點既熟牛肉有牛肉腩位咁好淋身帶少少牛香; 而友人既生牛肉河既牛就覺得會比較滑身D牛.整體上二款既牛肉河又真係做得唔錯, 反而覺得佢地既小食就非常一般..牛油雞翼炸得好油連碟上都仍然有好多油; 而且亦無牛油香.

我地食到一半時已經見到門口有一條人龍等位.
整體上這店既牛肉河粉又真係唔錯,仲要唔洗加一價錢都公道..唔怪之得開業已有一段時間仍然會有人龍啦.

地址:
觀塘觀塘道418號創紀之城5期(apm)4樓19號舖

留言

熱門文章