琉金穗月@石硤尾

難得星期六想出外走走食個早餐, 同友人決定來這個創意藝術中心行下兼食野.

這裡11點開, 估唔到11點半來到已經滿左一半, 原本之前見到人地介紹話這裡的芝士熱狗好正好多溶既芝士係面, 一心一意就係要來點這個來食..點知佢地話轉左menu, 無左啦.

唯有選左個All day breakfast, 友人就點左個百香果茶; 我就要左杯綠茶Latte





因為來時都已經滿左一半, 店員就開埋後面的位置俾我地入去座. 有2大張圓枱同2張二人近窗的枱...我地2個人更係坐二人枱. 雖然D 梳化唔算好座, 但環境同氣氛都幾好..D人講野都唔會好嘈, D店員亦唔會因為多人會趕客.

講番野食..我好喜歡杯綠茶latta, 唔太甜仲要好濃綠茶味真係好好飲; 另外食物都唔錯. 平時出面食果 All day Breakfast我個人覺得偏油, 這裡就少油選左少肥既煙肉, 炒蛋都係少油但仍然香濃...自家製既酸麵包好正..下次再來都要試埋其他食物.

食完有時間都可以係這個中心行下, 岩岩當日有市集行, 我地都花左2小時係度行下.

地址:
石硤尾白田街30號賽馬會創意藝術中心1樓05室

留言

熱門文章