韓國首爾之旅~ Day 4 (驪州Yeoju premium outlet, 束草及租車經驗)

20/09/2017

韓國租車係出發前60天就可以訂車, 手續無日本咁方便, 想要最大折扣就更係加入做會員啦...但做會員都係提供護照號碼.
咁韓國有2間國際租車公司, 一間係Avis(AJ Rent a car); 另一間就係Hertz(Lotte Rent a car), 我初時2間都入左做會員就係想夾下價同邊度取車比較方便....點知到係AJ 想租車時, 網站只提供同一地點租車, 即係好似我今次咁係首爾租車; 仁川還車係無...後來係其他group講要係AJ不同點還車係要寫信去申請...咁麻煩...
最後無選擇之下都係用Lotte啦...咁我又想分享下今次係韓國租車既流程
今次我選左比較叫做近我地住既地方Seoul Financial centre分店...不過去到先發現韓國都幾特別...首先間店就係SFC 2樓. 我地一早拖行李去到果大樓啦...未入去已經有保安問我地去邊, 我地話去租車..佢就先俾我地入大樓.
去到Lobby, 見到要坐升降機既話就要過一個拍卡既閘口(情況有D似香港IFC有某D升降機只係給當大廈工作既職員用), 但我總相信有訪客架, 咁點解一部訪客升降機都無...我就唔信啦走左去問Lobby職員,佢當時係指左條樓梯俾我架...跟住我又指下我個大行李箱啦...咁佢都好好人咁帶左我地2條友入去一個拍左幾次卡既先可以坐到這台升降機...

好啦咁順利去到租車公司, 當時只係早上9時30分啦...(我係訂10時取車), 但佢地可以攪到10:40AM先俾到車我. 當然都係寫我10時取車啦...好啦..終於帶我去車場攞車啦...點知租車職員係帶我行樓梯落去Lobby. 不過佢好好有話幫我拎個大行李, 但我都唔好意思叫人幫手啦咪死頂將個大行李抽左2條長樓梯再落Lobby, 好彩落到去可以坐升降機去停車場取車...咁樣一切租車手續都攪點好..終於出發我地既行程..訂車時已經選左英文GPS, 操左都簡單, 開了3日車真係發現這個GPS超強, 連我地住D民宿只係入名都可以搵到, 加上搵路都非常準確. 讚讚讚.

其實這個旅程我地係以輕鬆唔趕為主, 所以我地今日都係得一個目標就係去驪州premium outlet, 一心一意想血拚一番...
由首爾去驪州 outlet行車時間大約2小時, 中間上高速收費大約好似5千幾won...
講真一出發係首爾市行車都有D壓力, 非常多車道路好複雜加上韓字大大隻, 英文就細到無人有...真係身邊有一個人幫人提點出咩路口呀點轉呀..真係幾麻煩...
咁當大家挑戰完首爾市既複雜路段, 以為好開心進入高速應該無問題啦..
點知第二難題又來...2條友都唔知究竟邊個閘口係有人收費(只怪我地2個來前做唔足功課)
我地最後都係衝左入hi-pass閘口(藍色線)無交到一個閘口既費用, 另外一次同樣又衝左入去無取到票啦, 去到收費亭好彩友人有影到相,我交俾職員咁就算好彩.
至於一次衝hi-pass閘果位..我都係等俾租車公司罰我錢啦..真係無計.

好啦...反正都錯左更係以唔好影響自己旅行心情為主...我地大約12點半左右就到outlet.
原來outlet都幾大, 有好多國際品牌既...我地亦好盡力咁去行下睇下有無野買....咁多次去outlet唔多唔少都買到少少野, 今次都係第一次買唔到野.無計啦.....買唔到野都要食到野....肚餓去food court食個午飯就去今晚住既地方~ 束草.




                            

估唔到food court既野食都唔錯(唔知係我地肚餓啦), 講真食左2次韓國炸醬麵, 我真係唔太識欣賞, 成日見到D韓劇都叫炸醬麵食仲要食到咁鬼滋味...相反我喜歡佢地既泡菜湯配飯多D...HAHAH..食飽再努力行多陣...都係無野行算啦..唔浪費時間...早D去民宿果度休息下仲好.

由驪州去束草車程約接近4小時..行高速toll好似係8500won....講真呀..車程都長呀..不過一直都係行高速, 咁樣開車都無咁辛苦...我地係6時半左右就到達.民宿主人講出流利英語方便溝通,仲有2隻超可愛既狗狗可以玩...佢會花小小時間同你介紹束草同有咩食店...跟住就帶我地入房...好攪笑呀...間房中間有個大大浴缸.岩晒啦前2日行山用來浸腳一流...
間房好大仲有個廚房, 不過我地都預計用唔到..因為係網上介紹有間食店係食海瞻飯架..我地執好晒行李就要出去啦...費時拖到太夜回來.



人算不如天算...我地入好晒餐廳個名入GPS...去到果度就見到間好大既emart超市, 咁當然好開心入去行下超市先出去搵餐廳..行完超市再行出去搵餐廳..點知搵極都搵唔到...
咁岩有個韓國亞叔好主動走埋來, 我地俾左個地址佢睇..佢都好盡力同我地講唔係這裡叫我地坐的士去...咁好啦佢俾左個方向我地啦...我地就上車再入多次GPS再向亞叔講既方向去啦...點知去到都搵唔到間餐廳. 我地再問一個女士,佢都係叫我地坐的士去..唉...我地估唔知會唔會執左啦..反正又無地址可以入落GPS度...咁不如去emart買D野回去酒店自己煮來食, 反正都有廚房..
HAHA...係無調味無油既情況下...煎左塊牛同豬, 再買個辣八爪魚用生菜包來食...怕唔飽咩咪煮個麵...清晒...非常美味...唔輸過係街食架...下次番香港都要試下再整先...又快又易整..

留言

熱門文章