2016挪威之旅~ Day9(Preikestolen - Kjerag - Lysebotn)

14/06/2016

昨晚我都係訓得一般, 幸好早上起來精神還好. 今日我地要開車去行另一個山- 奇蹟岩. 因為這間有包早餐每朝7時開始, 所以我地都準時7時就入餐廳順便辦理check out.

我地入到餐廳先發現我之前見到網友影這間hostel明明好新好靚, 我同團友認為我地係住左去舊址,所以我地果邊都幾殘舊, 近餐廳這邊就好新好靚.



雖然我地住既房間唔好, 廁所唔好,連廚房都唔好, 但係佢地早餐係非常得.特別佢既咖啡機沖出來既咖啡真係好香好正, 當日真心想飲多杯架可惜飲唔落. 食物選擇多又豐富特別喜歡佢地麵包自己切時仲係熱騰騰外脆內軟充滿麥香味...


當日趕路我都唔敢太花時間嘆早餐啦, 食飽都即開車走人.我地又係坐渡輪回Stavanger就出發去Lysebotn,


 今日天公造美真心感謝老天爺照顧, 對於我地2個人來講今日都係非常重要日子. 一直都怕團友體力不足, 會半途而廢行這個山前我都係預4成要放棄. 如果今日天氣如果唔好既話, 我心想會增加到8成放棄, 所以一早見到天朗氣清時都幾感恩!!


途中又係遇見有D未溶晒既地方, 不過今日行車真係順利唔多車好多時都可以開得比較快, 所以我都比預定時間早左30分鐘到達. 我地想去hostel check in先點知太早佢地未有得辦理, 所以我地又開回頭車上去行奇蹟岩先..今次我地要俾停車場費無記錯好似NOK120.這裡有個工作人員可以直接同佢買票又或者入口處有個自助購票機, 攞左票放係車頭就可以.






影好相啦整好野啦..我地出發!!!講真初頭果段真係無咩野行得幾舒服, 唔似聖壇岩咁一開始就已經攞你命, 但其實行左30分鐘後就開始一步一步攞命啦.這裡無咩大碎石級, 但就斜幸好旁邊有D鐵鏈可以借力上, 不過愈上得高又大風時真係吹到頭都痛...


中間路段真係好累(當時先行左2小時左右)開始無咩力, 團友建議食個能量棒睇下有無幫助...幸好有團友既建議又真係食左小小野感覺好好多.加油一半我地都未行到!!!







 我地行下又停下中間有少少行到雪地, 中間仲要撞到香港人呀!!!!不過佢地已經行完回程啦..我地咪仍需努力, 終於見到這個石堆啦...目的地就快到啦...果一刻都幾興奮此終我地都花左成7小時行上山真係唔係講笑..最感動更係團友都有咁既體力完成今次2程行山之旅!!!


見到這塊石時,我真係一枝箭咁沖埋去就要影相...當時仲唔記得放低個大背包俾團友仲嘗試想連埋個大背包一齊行過去塊大石到, 想起都覺得自己幾好笑!!



跟住我地就坐係度休息下食個午餐就起程行落山啦...這一次又係要行7小時路程!!!不過都多謝團友陪我完成這2日行山活動!!

 大家見到嗎?行完山後我地要回hostel就係要經過圖下彎曲既車路, 這裡同黃金之路差不多路彎同窄, 最慘仲要經過一條單線雙行既黑暗隨道...先可以到達我地今晚住既地方.




好彩今晚間房有廁所而且夠大又舒服最岩我地行完一日山咁累休息既好地方. 這裡好清靜呀最岩煮完係戶外出面嘆晚餐!!!食飽都9點幾唔講仲以為早上..我地散下步就番房休息啦.

















留言

熱門文章