土耳其之旅 - day 6 (part 1)

住在一晚愛琴海附近既酒店又要離開真係有d唔捨得. 今日一早要搭飛機回到Istanbul, 所以我地都要好早起身.一早起身天都未光, 所以我又走出去睇下個景係點樣先..睇落都幾得意又無聊地係露台影左一陣相.
一早到左機場check in等上機, 到左Istanbul都已經係中午時段啦.來到istanbul就好似去到一個發展城市咁人多車多成日都有traffic jam. 一落機就車左我地去食lunch先啦.
其實來土耳其最喜歡就係飲這個豆湯, 就算係香港飲既豆湯都無這個咁好飲可能當地落得比較多香料.
lunch今日食雞肉串配飯, 估唔到佢地這裡既串燒真係燒得唔錯, 好juicy好好味.
食完lunch之後我地就行路去藍廟&聖蘇菲亞大教堂, 事關行去都係十幾分鐘, 如果我地又要坐車可能仲會耐過行.
未入去之前領隊帶左我地去附近既廣場睇這3支野...最有印象係一支係由埃及運來..(不過唔好問我咩來有咩用等..我係唔記得左啦)
係廣場出面有好多人買燒栗子, 粟米
影左一陣相, 佢開始帶我地去聖蘇菲亞大教堂 - 這教堂係公元537年由查士丁尼大帝興建, 是一座拜占庭式的建築物, 圓頂, 室內無柱. 這教堂原為基督教興建, 後來被伊斯蘭教取代係土耳其既地位其後亦改為伊斯蘭教廟宇.不過教堂內仲有好多耶穌等牆畫.
行完大教堂之後我地就去藍廟 - 由於廟內用藍色既磚頭鋪滿已得名.不過我入到去參觀都唔係覺得好藍色...不過內裡又真係幾大幾靚既.原來佢地伊斯蘭教徙入去前都需要清潔好先可以入去架..這處就係佢地清潔地方.
佢地教徙參拜時係分開男女, 當然男係前女係後面啦.入廟前
睇完藍廟之後, 我地就去左伊斯坦堡既大市集行街街...這個大市集真係好大好多商店, 所以好易迷路, 領隊仲要千叮萬嚀叫我地要認住出口唔好唔見呀.入面真係有超過3千多間店鋪
最勁係俾成2個半小時我地去shopping喎..真係唔簡單...不過我地都無咩要買...大家又估唔估到我地點樣花這2個半小時.

留言

熱門文章