土耳其之旅 - day 6 (part 2)

hohoho..ar mui真係知我心意..無錯, 一個咁鬼為食既人有成2個小時更係去搵食啦..其實一早已經銷定目標我要食kebab啦...行去大市集途中已經見到好多鋪有買d轉轉燒肉, 睇到已經心思思想食...傻傻地亂入一間就算...怕唔好食叫左個牛肉kebab就算啦...估唔到咁好味喎..第一啖食落覺得有d "so so"地, 仲以為食羊肉.不過味道都唔錯, 佢地無落任何汁料, 入面包d蕃茄, 薯仔少少生菜同牛肉...覺得係香港都無咁好味(當然更係心理大過味覺, 身處異地當然覺得好味好多)
見個kebab咁鬼正, 我地更係要再試野食...見到枱枱都叫到好似滿漢全席, 真係流曬口水, 其他人真係每人一個pizza, 見到都好想叫佢地俾塊我食.跟住我又再研究左個menu一陣, 我今次真係叫羊肉啦..其實都有d似kebab咁有塊薄餅, 配d少少飯, 少少燒青椒等...反而這個羊肉就無"so"味..真係特別..不過2樣野都咁正..食飽係間餐廳hea夠先回去集合.
集合完之後....領隊就話帶我地回酒店順便到附近食晚餐
...唔係化..咁早食..不過算啦今餐係我地唯一一餐既中餐, 之前去埃及已經有經驗, d中餐仲差過食buffet呀, 所以我地對中餐都無咩expectation...不過估唔到原來土耳其野食好味, 連中餐都唔係太差.
估唔到土耳其既魚都幾好味唔錯, 今餐真係食到個個都好滿意..不過我都係樣樣試左少少就收口, 因為太飽啦..不過勝在叫做咩都試過先滿足.
好啦..咁早俾我地食完飯, 事關我地住既酒店附近係有一個夜市場行下, 就似香港既尖沙咀/旺角咁啦...所以一早俾我地食完飯就回酒店check in
估唔到最後一晚住係土耳其既酒店都唔錯, 成間boutique hotel咁幾靚幾舒服....好啦放好行李, 沖埋涼就準備出去睇野最後睇下仲有無咩野要買啦..

留言

熱門文章