2016~大阪&和歌山之旅 (Day 1 大阪市)

(2016年10月17日)
事隔4年再重遊大阪今次目的都係去和歌山, 所以留係大阪只有1日半. 基本上我地都係難波同心齋橋活動, 除左由機場坐巴士到難波後我地都無用過其他公共交通工具, 真係好hea咁遊大阪. 今次係大阪除左補給藥物外, 最大最大目的係我要食Red rock牛肉飯同Gram 既限量pancake.

今次我地無選坐電海電鐵反而坐機場巴士希望就係唔洗搬行李又上又落. 點知落車行去酒店先發現酒店係近電海電鐵好多. 還好這裡原來非常近我租車的店舖, 所以明天行去租車公司都非常方便. 放低行李後梳洗一下就落街第一站美國村的Red Rock食午餐!!!!
這一間叫 Hotel IL Cuore Namba, 由難波車站行來非常近, 下面又有Family mart一晚係官網訂都係Yen 11000真係平.



來時我都預左2店我都要排隊架啦, 點知咁鬼好彩,我地落機到酒店放低野都已經4點啦.大家都肚餓啦, 最直接就係到我首選要試既牛肉飯. 咁既時間又加上平日, 免左我排隊之苦. 同友人各叫一碗生牛肉飯; 一碗和牛飯一起試下.
我地大約4點幾來到,  其實中間不斷都有人入來. 這裡係門口自助購票再交票俾店員及安排位置.個燒牛肉飯(Yen 880); 和牛飯(Yen 1900). 二者價錢相差都幾大架. 不過個特色既話我都係喜歡燒牛肉飯多D, 加埋D蛋汁真係一流. 和牛又真係重牛味同嫩. 其實食到一半我已經勁叫好飽好飽啦...點知一出門唔夠5分鐘我已經要再入另一店舖再食野...真係唔可以睇少女人既甜品胃.




出來後就同友人講我地不如去難波行街順便落格, 點知句野岩岩講完.
經過個停車場俾我好眼利咁見到非常熟悉既綠色招牌Gram...即刻停低去探路究竟個正門係邊. (我地入左棟大廈坐埋lift上去先發現入左人地個廚房,真係唔敢咁嚇人咁經由人地廚房入去, 加上無人發現即原lift落番地下再搵正門入啦)
再問友人可唔可以陪我再食多round時, 佢又無反對. 咁我地落格唔夠5分鐘又再走入另一間餐廳進格. 幸好既事就係睇左一大輪餐牌我都係只想食果限時限量的厚pancake, 問左店員話要6點先供應(當時4時50分), 佢大概問我係唔係要一份. 我更係話好啦...反正我都好飽真係唔介意係店內坐下hea下先再食甜品.
最終我地等到正6時個pancake就來, 2個人再點左2杯飲品. 我就俾左咩期間限定吸引點左杯類似桃味飲品, 已經叫左少whip cream. 不過來到都非常多, 而且桃味唔算好突出只屬一般.
至於個主角~pancake真係正到暈. 一上枱就已經聞到蛋香味道, 食時好鬆好軟再配埋蜜糖牛油同香甜既cream真係令人難忘.



好啦. 今次真係100%飽到上腦, 要真真正正去行街落格. 隔左4年無來大阪, 今次真正覺得多左好多人. 間間藥房百貨購物辦退稅都要等, 最嚇人係開24小時驚安殿堂又迫人睇中野想買都唔敢, 見到付款排隊果條人龍真係令我卻步. 我地遊到差不多8時多, 原本我係想買PABLO期間限定的南瓜芝士蛋糕, 點知見到個size真心相信我地2個人係食唔晒加上明早要退房啦..所以我決定買左件綠茶撻叫試過都開心!
 回酒店時再到Family Mart買左杯期間限定雪糕. 今日既行程就夠晒皮.

留言

熱門文章