2016~大阪&和歌山之旅 (Day4 三段壁/千壘敷/圓月島 - Toretore市場 - 那智瀑布)

(2016年10月20日)
今日8點多起身就即刻換衫落去食早餐.因為9點都已經係最後一轉, 其實昨晚豐富的晚餐都未落格.點知2條餓底都明明口話飽, 但仍然繼續食食食.
最正係早餐都有得自己燒魚食呀..救命!!仲要好鬼正.另外漬物同茶漬飯都超正.
食飽回房執野大約10點走人.出發

 第一站三段壁(影完相行唔夠5分鐘就走人)因為我地無俾錢落去下面睇

 第二站: 千壘敷. 這裡比較岩我地坐下睇下D浪打上來, 而且早上唔算太猛太陽加上有海風又真係幾舒服.


 第三站: 圓月島行多10-20分鐘車程就到. 其實一路行上少少有幾個停車位俾大家停車影下相.可惜我地無法等黃昏來影啦...叫做到此一處啦!!!

好啦好啦!!咁樣就消磨左3個景點, 基本上就要到Toretore市場食午餐啦...跟住就開車入那智.
無計唔餓都要去, 反正去到見到食物又係食得落.
嘩嘩嘩..這裡大過黑潮好多, 而且好多食店選擇. 我地幾經辛苦同溝通終於俾我地選到鮑魚, 唔知咩螺同龍蝦作刺身.
另外再選左海膽飯同我至愛的魚子.






我地差不多行左2個多小時就入到那智.今晚入住係Pals Inn Katsuura (Yen 9093)包早餐.
這裡唔算易搵呀, 而且附近都無咩食店無咩超市真係好靜.
不過當初我只係想搵近那智瀑布既住宿, 見到這間算係同區叫平又有得去佢姊妹酒店到浸溫泉. 
後來我地發現反而住"新宮"會多D選擇同埋附近會多D野行同食.



 我地check in 完見天又未黑時間尚早就決定今日行左明天既行程, 希望偷到半日明天可以行一小段熊野古道.
下午4點多來到那智瀑布, 這裡只有好多位係無料泊車, 但我地好好彩岩岩來到仲有一個無料車位. 一般這裡有料車位都係yen 500





 泊車既地方行去對面就係入那智瀑布真係超近. 估唔到行唔夠5分鐘就到, 如果想再行近D, 更係要付出金錢啦..每人好似yen 300-400. 不過2條cheap精更係無俾啦, 只係掛住打道場攞錢.
HAHAHA
見到有時間我地就行埋上去熊野那智大社

 這個樹洞可以行入上去架...

 
我地大約花左30分鐘來回啦, 回程時已經真正入黑.我地一心出去搵食啦..點知真係好似好難搵到間餐廳, 見到D食店又怕唔識點咩..最後我地去左新宮搵左間集團餐廳食解決左晚餐後就開車回酒店休息啦.







留言

熱門文章